5 feb. 2009

varianta originala a dialogului dintre albert si amalia,gasita prin calc

         -ce faci?          -crosetez.          -tot mai esti suparata?          -am fost vreodata?          -hai mai amalia termina cu fazele astea.! Esti deja enervanta serios.          -si cam cum ai vrea sa fiu ?          -as vrea sa fii si tu pe placul tatei!           -Pentru?          -Cum ma poti intreba asa ceva?          -Sa fie foarte clar. Sunt fortata de circumstante sa am aceasta relatie cu tine. Nu dau 2 bani pe sentimentele tale. M-am saturat de tine si de taicatu' si de tot ceea ce cuprinde casa asta,in care nici macar nu am voie sa umblu dupa bunul plac!          -Dar scumpa mea...oricum nu ai avea ce sa faci tu prin fisele alea...           -tu esti de-a dreptul idiot! Oricum am aflat cine este tatal meu.de ce nu pot vedea fisa mea?           -Nimeni nu poate sa isi vada propria fisa...dar uite daca vrei...iti pot arata altele.          -Chiar crezi ca imi pasa de altii? Singura fisa,excluzand-o pe a mea, pe care as dori sa o vad este cea a mamei flori. Oare o sa intelegi vreodata?          -Ti-am mai explicat ca aceste fise nu pot fi vazute decat de tata.           -Taicatu' e un tampit! Stii cat a trebuit eu sa indur pt micile servicii aduse de taicatu' marelui sef?           -Nu           -banuiesc ca nu vrei sa afli nu?in fond ce te intereseaza. Esti la fel de nemernic ca si el,ii semeni.           -Deja intreci masura amalia...           -nu mai spune!si ce o sa faci? O sa dai in mine?dar stai!!!!sunt moarta!ce sa vezi!           -Aici esti la fel de vie ca si mine....           -off mai albert...eu nu vreau sa ma port urat cu tine...dar nu mai pot sa stau aici.             -De ce nu mai poti? E foarte bine           -pentru tine stiu ca e...dar tatal tau nu ma suporta. Singurul motiv pentru care ma mai lasa sa stau in casa lui esti tu... si uite ce urat ma port eu cu tine...           -amalia....tata o sa te iubeasca si el daca o sa isi dea seama ca tu tii la mine:). O sa accepte relatia asta....trebuie sa ii dai doar timp...           -albert....tu chiar crezi ce spui? Tatal tau...e o bufnita. Una desteapta chiar. Si sa vreau nu l-as putea pacali...           -dar nu trebuie decat sa fii sincera amalia..            -doamne....sunt sincera cand spun ca nu simt nimic pt tine,in cel mai bun caz simpatie! Amalia...cat mai ai de gand sa iti ascunzi adevaratele sentimente ?           -Mai albert....se pare ca aici o mica-mare neintelegere...EU NU TE IUBESC! Cum vrei sa iti explic. O schema ceva?

          -Hai vin-o sa te iau in brate micuta mea>:D<        

        -DU-TE!!!!!!!!      

          -nu esti prea bine dispusa azi...      

             -ia ghearele alea de mine!ACUM!          

           -Ai dreptate. Trebuie sa am rabdare pana cand tata o sa fie de acord sa dormim in acelasi pat. Sa vezi ce bine o sa fie!        

           -Doamne fereste!        

            -Stiu ca si tu visezi la asta...dar nu imi poti spune pt ca inocenta nu ti-ar permite. Dar asta nu ma face decat sa te iubesc si mai mult. Ce ai patit....? declaratiile mele te fac sa plangi de fericire?            

           -O doamne mai albert...uneori esti simpatic sa stii....

 

Niciun comentariu: