12 feb. 2009

a cata tampenie?

              Ce frumos se vede pagina asta alba,apare si face curatenie in fata ochilor mei. Ma cam doare spatele:)) si am o stare cam proasta:)). As vrea sa ploua afara,si sa se faca atat de frig in balcon incat geamurile sa nu mai fie aburite. Bine...asa as vrea eu multe. Dar intamplator sau nu,nimic nu se intampla:)). Imi pun dorinte aiurea,fara sa ma gandesc ca s-ar putea indeplini. Desi de cand m-am trezit am avut o dispozitie in conformitate cu vremea,la scoala am ras o groaza=))cred ca doar ma descarcam,pt ca nu aveam motive foarte intemeiate pt a ma prapadi de ras=)). Am descoperit ceva care ma calmeaza. Impletesc ca o bunicuta in pauze,in ore,acasa,in 104 si pe trecerea de pietoni. Sunt curioasa in cat timp o sa imi treaca si aceasta noua ,,pasiune,, ,in situatia tragica in care toate se simplifica teribil....s-ar putea sa ramana o oarecare perioada de timp aceasta...activitate. Printre lucrurile bune pot spune ca se numara si faptul ca sunt in sfarsit singura,nu mai e nici o bunica si de fapt cam nici o alta persoana pe capul meu. Si asta e teribil de bine. Nu pot spune din pacate ca ma simt pe deplin libera,dar este un progres daca nu mare,cel putin real. Ma bucur ca maine am 2 ore de romana. Tragic dar adevarat ele sunt urmate de 2 de mate,apoi de 2 de fizica,iar in final ne asteapta simpatica informatica. Nu asta conteaza. O sa mai impletesc si maine pana...pana cand o sa pot. Apoi o sa ma duc sa iau un ghiocel din cismigiu pe care o sa mi-l agat in par,si nu o sa mai fie nici o maimuta care sa imi dea mie florile jos. O sa ma indrept apoi spre sormea,ca sa o vad pe mamaie. Cred ca face bine. Si eu fac bine. O sa ajung acasa pe la 10 cred,dar asta chiar nu conteaza. Deja am in cap peisajul zilei de maine. Si azi pe drum mi-a venit in minte ceva bun de scris,pe care sper sa il tastez cu prima ocazie:)). Pana una alta,vreau sa va impartasesc ceva teribil de relaxant,pe care il aveam in cap mai de mult.             Este ca un intreg ritual,si este cel mai eficace atunci cand va simtiti stresati,nervosi,suparati sau doar tristi.(poate fi aplicat si atunci cand va simtiti bine) . Incepe printr-un dus cu apa fierbinte! Apa trebuie sa va faca pielea rosie,ca un rac. Dusul trebuie sa fie atat de lung incat sa va increteasca buricele degetelor. Prima la rand e sapuneala,apoi urmeaza gelul de dus cu arome diverse si placute:)). Este preferabil sa aveti baia langa camera voastra,ca sa puteti iesi imbracati sumar(sau deloc) din ea:>. Trebuie sa aprindeti o lumanare parfumata sau nu,cu fibra optica sau fara,stalp sau pastila,colorata sau nu,cu model sau fara,etc!numai sa nu fie daia galbena de cimitir:)). Trebuie sa fie o muzica linistitoare pe fundal. Lumina se poate stinge sau nu,dupa preferinte. Urmeaza apoi crema de corp,aia trebuie sa fie parfumata:X...cu sclipici sau fara...cu vitamine sau fara...cu efect de hidratare sau catifelare sau fara....etc. Se sta 10 min pana cand intra in piele,apoi urmeaza sprayul de corp,si ala cu tot felul de arome. Mai ramane crema pt maini si cea pt calcaie. Se deschide apoi putin usa de la balcon,cat sa vina un aer curat si rece. Va varati sub pilota,si inainte sa inchideti ochii pt cateva ore nu uitati sa stingeti lumanarea si sa inchideti muzica. In general va simtiti bine a2a zi,dar nu e ceva obligatoriu. 

            Asta cred ca o sa fac eu acum,si spre deosebire de alte activitati recente ...asta va avea un scop. Relaxare totala!

             mai vreau sa spun ca la romana am facut ,,memoriile,,=))conform teoriei,orice om isi poate scrie memoriile(dar nu la 15 ani-asa a zis profa)doar ca aceste memorii trebuiesc sa fie interesante si sa se merite citite=))imi permit sa calc regula asta,pt ca mie imi creste parul greu!ce inseamna asta?chiar azi am aflat si eu ca oamenilor destepti le creste parul repede.mie nu.

2 comentarii:

Andra Irena spunea...

imi place relaxarea asta p care ai propus-o tu..dar nu stiu daca pot pierde ata ore doar pentru relaxare..oricum o sa incerc..plus ca...nu e o regula cu paru care creste repede...si mie imi creste greu...si lu fratimiu repede..nu inseamna k e mai destept k mine nu?

Hubba Bubba spunea...

asta cu paru e baza=))))))))))adik prion absurd dak ar fi adv mullti ar fi prosti mai toti=)))si relaxarea e baza:>