3 feb. 2009

nu are titlu,pt ca nu are tema.

            Mai bine nu te deschideai mai documentule.asa o sa vreau sa scriu.o sa incep.am inceput deja.si o sa vreau sa te si termin.este absolut absurd.deja ma gandeac cum sa te inchei,cand nici nu stiu ce as putea spune.nu ai nici o vina daca vei fi un doc nereusit.mda...poate ca eu voi fi de vina pt asta.astia de la guerilla au innebunit.ca de obicei...dupa 10 pun ce muzica gasesc si ei prin calc.de asta aud eu acum ,,cuenta-me lo che te paso muchacha,,...=))pana la urma ma apuca rasul=))dupa ce am zacut ca o placinta cateva ore bune.de cand am ajuns de la 7 pana acum.(acum e 11 jumate)si acum stau tot in pat am reusit sa ma mai odihnesc.nu mai imi e nici frig.nu am mancat nimic,si dragii mei apropiati isi fac griji=))pt ca nu mai mananc=))poate ca sunt pe moarte:>si poate chiar maine o sa mor,si nu o sa fie nimeni care sa ma impiedice =))nu...nu o sa mor maine pt ca nu am facut inca testamentul.eu fara testament nu am de gand sa mor.poate ca o sa raman intre lumi.pe cine o sa bantui?era sa zic deabia astept:))dar poate ca imi e cam teama ca nu va fi asa cum imi imaginez eu...asa ca...la momentul potrivit voi afla.nu stiu ce m-a apucat cu moartea asta,fac asa cum faceam cand eram mica.nici chiar asa de fapt.acum se poate spune ca zic mai in gluma.atunci chiar voiam:))sa ma elibereeeeez            Pana una alta,si acum as vrea sa ma eliberez. E fum in camera. Si da e de la lumanare. Lumanarea mea cu fibra optica....a fost stinsa si luata de sormea ,,ce-ai esti la priveghi?,, ,,stinge lumina!!!lasa lumanarea!!!!,,dar zadarnic....a ramas in urma fumul....care m-a facut sa tusesc. E dubios cum nu mai sunt deranjata acum. Cred ca trebuie sa stau mai des pe intuneric. Cei din casa spun ca dorm si nu ma mai deranjeaza. Sincer...cred ca m-am saturat si eu de vremea asta. M-am saturat de atat de multe chestii. Incat nici eu nu mai stiu ce vreau exact. Si asta imi poate fi fatal.fara un scop de urmat....            Trebuie sa spun ca am vrut. da. Ma apucasem de tastat. Si tastasem destul de mult. Amalia 4 era gata. Doar ca cineva de dimineata...cand eu eram plecata..a avut grija sa dispara.nu o salvasem inca. Ce dragut nu? Trebuie sa recunosc ca imi e teribil de lene sa incep iar sa o scriu,mai ales ca nici nu mai tin minte. Ma gandesc ce imi e mai lene...sa fac ordine in sifonier sau sa o scriu pe amalia 4....?categoric ordinea...poate ca acum nu as sta sa aberez-pt ca asta fac-doar ca...stiu ca am abandonat de tot blogul. Nu am mai avut de ce sa scriu,pt ca nu mai aveam de ce sa ma descarc. Nu e nimic. Recuperam! Am spus oare ca nu imi mai pot recupera idul?amanunte:-j            Adevarul e ca poate nu m-as fi deranjat sa il deschid pe negrisor...chit ca telefonul a sunat mult mai mult decat de obicei:))ca doar voiam sa dorm:))intrebarea aia stresanta...care devine si mai stresanta atunci cand o auzi in semi-somn,,buna romina CE FACI?,, ,,stau.dormeam.,, . Nu stiu cat de gretos suna raspunsul meu,oricum nu atat cat este de fapt:)). Mi s-a parut ca aud 2 degete cum bat de perna mea. Ca atunci cand cineva ar bate carabana,doar cu aratatorul si cel din mijloc...si am zis ca e cineva in camera. Cred ca m-as fi speriat mult mai putin daca ar fi fost cineva. Problema era ca nu era nimeni,si mie mi se parea in continuare ca mai e cineva in camera. M-am uitat la ceas si era deja 11. Asa ca am zis sa il deschid totusi pe simpaticul meu amic...si poate sa mai si scriu pe aici.             Acum ca ai citit aceasta tampenie...din care nu ai aflat nimic interesant,decat o insiruire de cuvinte cu mai multa sau putina legatura...te intreb...de ce ai mai citit?=))chiar te asteptai sa fie ceva interesant pana la sfarsit?=))ghinion!ti-ai pierdut timpul!dar stai linistit:-j nu ai pierdut nimic de valoare!=))

2 comentarii:

Andra Irena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andra Irena spunea...

deci numai tu poti dormi la ore d'astea:))