19 apr. 2009

Asa...de Paste...>:D<

              Trebuia sa scriu si eu un post cu ocazia sfintei sarbatori de Paste. Cred ca ar trebui sa incep cu urarile,pentru ca multi nu citesc decat inceputul:-?. Drept urmare va voi ura chestii simpatice la sfarsitul textului:)).               Trebuie sa spun cu regret ca nu am simtit sarbatoarea asta. Nu stiu cand a venit si nici cand a trecut...acum fiind duminica seara.                Nu am avut niciodata notiunea de iepuras:)). Ce iti aduce iepurasul....in toti ceilalti ani nimic...anul asta...s-a indurat de mine si mi-a dat bani,ca unui cersetor...chit ca nu am cerut....cu mentiunea...,,vezi pe ce tampenii ii mai cheltui...(si intr-o completa scarba)numai prostii iti cumperi!,,. Am avut si eu buna intentie de a face curat in toata casa ...ma gandeam ce fericita o sa fie mama cand o sa vina acasa si o sa gaseasca frumos in toata casa... Dragutii fulgi...2 dintre ei...s-au apucat si mi-au facut o ordine geniala in raft...s-au apucat si de sifonier...doar ca nu l-au terminat...mie mi-au ramas o groaza de chestii,majoritatea haine,imprastiate peste tot si pentru ca nu am fost in stare sa le strang....le-am indesat in pungi depozitate acum in spatele canapelei...ordine in stil romina... Eu am inceput sa ma ocup de toata casa. Dupa ce am dat cu aspiratorul apare mama care de cum vine....isi arata puterea corzilor vocale...deoarece muzica era data prea tare! Asa ca...am renuntat. Imi place sa cred ca am avut intentie...dar nu am avut cu cine... Oricum...am fost la piata si mi-am imputit geanta cu aroma de ceapa si usturoi...amanunte:-j:-j. ,,Toata lumea da in branci,nesimtot-o!,,-asta mi-a spus simpatica mea bunica..pentru ca eu nu faceam absolut nimic...am fost o planta....mama cu sormea(putin) si bunica...au gatit...au facut toate mancarurile alea cu miel...stufat drop ciorba...au facut oua frumoase...dar la ce bun? Eu am dat cioc singura. Mana dreapta a spus ,,Hristos a inviat!,, iar cea stanga i-a raspuns ,,Adevarat a inviat!,, am dormit pana la 2 in ziua Pastelui...mi-a placut ca a plouat...macar atat.               Stiu ca mai trebuia sa scriu despre cateva chestii....sa nu uit de TEVI...si da...ma rog:)). Poate as putea sa strecor aici si o noua idee...si anume ca...toate chestiile rele sunt facute involuntar. Nu am vrut aproape niciodata sa fac rau. Nu imi place sa ii fac pe ceilalti sa se supere(desi cel mai adesea se supara fara motiv,parca special ca sa ma enerveze pe mine,ca doar sunt amuzanta cica atunci cand sunt nervoasa).M-am gandit eu mult si am hotarat ca ar fi cazul sa imi cer scuze oficial pentru toate chestiile care i-au facut in vre-un fel pe ceilalti sa sufere. Nu urasc pe nimeni...deabia daca simt antipatia....dar se intampla sa actionez fara sa imi dau seama. Oricum:))mai bine mai tarziu decat niciodata:)). Persoanele care se supara ma cam enerveaza. O alta chestie descoperita de curand...este inutilitatea supararii:)). De ce sa te superi daca iti trece? Cea mai tembela reactie a unei persoane suparate este...a ta andra...,,hai ca eu am plecat,, sau nici macar. Pur si simplu pleci! E ca si cum nu ai face fata situatiei si iti iei talpasita. Ma rog. Poate ca eu am un mod mai ciudat de a actiona cand vine vorba de suparari...eu ma comport dupa o cearta sau ceva gen...ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mi se mai intampla(mai ales din partea pers care nu ma cunosc) sa mi se spuna...hey stii suntem certati...sau si mai frumos...sunt suparat/a pe tine! Imi vine sa spun ,,ei na!iauzi...,,esti suparat/a pentru ca nu poti sa ma intelegi. Eu nu actionez fara motiv sau scop...Daca te suparam intentionat...aveai voie sa fii suparat pe mine. Altfel NU!... atunci cand tii la cineva...ii doresti fericirea. Si nu altceva! Am avut o discutie cu Baloo pe tema asta. Nu cred ca este ceva mai important decat fericirea(exceptand dragostea). Drept urmare,eu cred ca atunci cand chiar iti pasa de cineva,faci orice pentru a il vedea fericit,aici intrand si minciuna. Rux era de o alta parere,evident. Eu imi sustin in continuare ideea,deoarece nu ma transforma intr-o mincinoasa... sa nu uit sa mentionez de sacrificii...e suficient cuvantul...nu mai spun nimic despre ele.               Pana una alta...am chef de munte si de mare....mi se intampla sa ma vad ori pe o plaja scaldata in soare...ori intr-o padure. Vreau foarte mult la padure...dau si eu din taste...iar sansei ii dau cu piciorul...candva...o sa ajung si eu la padure....o sa imi fac o casa pe deal...si o sa stau acolo...si imi voi arunca telefonul in lac,fara sa ma mai bag dupa el. Vreau si cu barca in herastrau...dar imi e frica si ca ma voi pierde(iar)si ca voi cadea in lac....iar eu nu stiu sa innot. Ma rog...nu vreau sa stiu cat de stupid va suna...dar cred ca nu mi-as mai dori nimic absolut...daca l-as avea pe tataie. Imi e foarte dor de el...vreau o eternitate in care eu sa am 4 ani...si sa fie totul ca atunci...cu un mic amanunt...si anume...acela de a nu imi mai dori sa cresc. Deja nu mai vreau. Dar daca dau timpul inapoi...imi aduc aminte cat de mult....voiam.SARBATORI PASCALE FERICITE!.

5 comentarii:

Andra Irena spunea...

este un post dragut...vezi romina..imi plac si mie din post-urile tale
c e pot sa zic...despre partea cu curatenia..nu am inteles-o pe maicata..dar na...
a venit iepurasu si la tine...e na
suparatu...ma romina...e o chestie involuntara...si tie ti se intampla sa te superi
eu plec...te-ai intrebat vreodata dc?
ei bine pentru ca atunci knd sunt suparata nu suport sa stau in preajma cuiva..mai ales a pers p care sunt suparata:)
fericirea e importanta..m rog...cum zici tu...nu mi se pare un sentiment asa de grandios..adica poti fi fericit si cu putine...fara sa fie fericire deplinda...aia e mai greu de obtinut...daca nu aproape imposibil:)
sau daca este posibil...pentru scurta durata:)

Tiffany spunea...

nu pot spune decat sarbatori fericite si tie! postul e prea reusit incat nu necesita vreun comentariu.

Unknown spunea...

>:D<..Hristos A Inviat..

Hubba Bubba spunea...

mda..vad ca oamenii te cam flateaza pe aici=))in orice caz asta este un post care nu si-a pierdut esentialul nici sensibilitatea necesara incat sa il faca interesant si atractiv..postul asta imi place..mda si sunt d alta parere ptr ca eu st imp[otriva minciunilor indiferent ca st ptr a ajuta sau nu:)ma rog..si da si yo imi doresc sa fiu mica si ti-am mai zis-o:)

Anonim spunea...

la postu asta am ras si am plans.. mi am adus si eu aminte cum era cand aveam 4 ani...si felu tau de a scrie e genial..dar totusi e vb de de sarbatorile pascale...dar ce inseamna pt unii o sarbatoare?? ... cateodata nu itelegem rostu unei sarbatori pt ca nu intelegem ce sarbatorim ...e ca si cum as veni eu la ziua ta si nu as vorbi deloc cu tine chiar daca tu esti cea sarabatorita..si la sfarsitu zilei ti as arunca un .."la multi ani" dar fara sa simnt nimic....cam asa tratam noi in general sarbatorile si probabil ca din cauza asta pierdem ce este mai important .. oricum am citit cu mare placere acest post si as mai aduga muuulte :) dar nu vreau sa comentez mai mult decat ai scris tu...