15 apr. 2009

Dupa 80 de ani

            Romina si Ruxandra dupa 80 de ani..doua babe cu bastonul in mana...cartilajele slabanoage se vad prin pielea stafidita...in timp ce degetele lunguiete stau departate de varful batului,agitandu-se frenetic...din cauza lipsei de echilibru...si a batranetii. Romina:Mai Baloo..tu ti-ai gasit prietenia ideala,prietenia aia la care visai? Ruxandra:Nu Romina..da tu ti-ai gasit dragostea ideala salbatica si posesiva? Romina:Nu Ruxandra...astept sa isi dea gluga jos...               Adevarul este ca lucrurile sunt ciudate. Textul de mai sus este opera Ruxandrei in mare parte...de fapt....este a amandurora...               Naivitatea asta...isi bate joc de oameni. Sentimentele ii fac naivi,le acopera ochii...urechile...tot. Si alea isi bat joc de oameni. Exista ceva care sa nu isi bata joc de oameni?               Este coplesitor sa iti dai seama ca toata munca ta(pentru persoana ta)se duce pe apa sambetei,din cauza unui moment de slabiciune. Auto-dezamagirea este mult mai grava decat oricare alta.                Nu regret doar ca am ajuns asa cum sunt acum. Regret ca mi-a luat atat de mult timp sa imi dau seama de cum stau lucrurile. E ceva gen...cum am putut sa nu imi dau seama?!?!!!              Cum?!?!

3 comentarii:

elena spunea...

ei, cum? uite-asa, traind fiecare zi pe rand, in ordinea prioritatilor. si, cum tirania urgentului isi spune mereu cuvantul, ne trezim babe stafidite fara sa stim cand...
(o rugaminte: n-ai putea sa deschizi putin culoarea scrisului? pt ca baba stafidita din mine e cam... chioara :) )

Andra Irena spunea...

imi place mie verdele..dar se vede ca dracu pe movu asta...asta 1
2..stiu faza...ati vb de asta in metrou
3. nu aveti inca 96 de ani nici una=)) inca mai e timp sa gasiti
4. de dezamagiri o sa aveti parte toata viata. nu exista nimic perfcet..chiar daca ma iei tu cu perfectiunea ta subiectiva...

Hubba Bubba spunea...

hmmm..interesant...imi place..inceputul e opera mea si a ta..aia cu naivitatea..cancan..cum ai zis tu..ce anume NU isi bate joc d oameni?intrebare retorica..si mai sa stii k niciodata nu e prea tarziu:-j:))de-ar fi si adevarat=)))