24 nov. 2008

Pentru ca azi se fac 8 ani-este un doc scris acum aprox.o luna

Park totul se afunda.....un fum greu are tendinte de imbatare...si nu miroase deloc bine.....park ma lipesc de vata de zahar...si nici aia nu miroase bine,si e amara.....tot mai amara....lacrimile uda tot....si nu ma spala de zaharul lipit..si nu ma scapa de fumul adormit.....ma sareaza...ma pune la murat...pe mine...stare de kkt....mai imi vine cate un gand trecut in minte....numai el stie de ce se tot intoarce....de ce nu ma lasa....poate k si el se intreaba.....dc nu il las?nu nu...el stie de ce....si tipa!urla!LASAMA!!vreau sa plec sa ma duc sa scap si sa zbor si sa stau acolo unde imi e locul dar tu nu ma lasi si ma ti legat asa!!!=))si rad...rad rau cand il aud cum se tanguie asa.....las intreba dak nu miar fi rusine....TU TE VAITI?oare te gandesti cat imi e mie de greu sa traiesc cu tine legat de mine tot timpul???scai ce esti!!!nu te mai vaita....fa o fapta buna si stai asa....pana cand o sa pot sa vorbesc cu tine....ai rabdare....cresc repede....doar ai vazut si tu.....deja se fac 8 ani de cand ai plekt si mai lasat asa cum sunt acum...eu nu facusem 8 cand tu ai plekt......nu mam schimbat....decat in rau poate...te rog sa ma ierti daca team dezamagit...nu am vrut,nu a fost cu intentie.....dar tu nu sti cat de greu mia fost si mie!!!mai lasat aici si teai dus!!!!si teas intreba..oare teai gandit si la mine cand ai plekt???dar stiu k nici tu nu ai vrut sa faci asta....stiu prea bine si as vrea sa am impotriva cui sa ma revolt!!!si nu am pe cine sa injur,pe cine sa bat pe cine sa omor si apoi sa il judec,asa mort k tine!!!dar dupaia las aduce la viata,pt k nu merita linistea mortii....dar nici tu nu o meriti!!!tu meritai....bucuria vietii....si uite...nu o mai ai....si tu plangi cu mine acum....as vrea sa imi spuna cineva ca asa e....si nu are cine....sa stiu ca macar o data teai uitat de acolo de unde esti la mine....stiu k asa ai facut...da stiu....dar.....nimeni nu mia spus makr o data...ASA E....si cand am asa o imaginatie....ca doar cu ea traiesc zi si noapte....cum sa mai stiu ce faci?fara sa ma intreb....ASA E?iartama ca stiu ca team dezamagit...si nu am fost ceea ce tiai dorit.....iartama dar nu pleca de langa mine...numai pe tine te mai am...singurul care nu mai esti....sa nu pleci si tu...sa nu zici ca vrei sa te las in pace...pt k sti k am sa te ascult....si acum...incerc sa imi aduc aminte.....ce ma rugai cand eram mik....pompa de umflat cauciucurile de bicicleta.....cat incercam...eu nu reuseam....nici un tipat...nici macar unul....ma gandesc.....cum a fost oare...?atunci...singur......oare cand ai REvazut toata viata....am aparut si eu in ea??teas ruga sa spui da....haide....stiu ca poti....promit sa nu ma speri dak mi te arati numai mie...te rog doamne....makr o data sa il mai vad.....cuvintele astea le aveam in cap in fiecare seara dupa ce teai dus....si degeaba....tot nu team vazut....oare mas fi speriat dak teas fi vazut ultima oara??nu stiu..nu as putea spune....si NU VOI STI TOATA VIATA......dar lasama sa cred....ca va exista un moment in care imi vei spune....,,NU MAI PLANGE FATA LUI TATAIE,CA TE FACI FATA URATA.....LASA..,ASA A FOST MAI BINE......voi ce faceti?sunteti bine?,,   nici nu imi mai pot inchipui ce miai zice....oare ce miai transmite???nu stiu....nu facusem nici 8 ani!!!!si nu e corect!!!asta ma revoltat mai multi ani!!!ei,toti!!ei toti teau cunoscut mai mult k mine!!!eu dc am fost ultima???uite.....am terminat generala....tu unde esti???sa sti am intrat la ce liceu am vrut!!!si mami si tati sau bucurat...da asa e,sau bucurat.....si as fi vrut sa te bucuri si tu!!si atunci ,in seara aia in care am aflat....am plans si mam gandit...si iam zis si lui mami...as vrea sa stie si tataie...sa ii spun si lui k am reusit...si sti ce mia zis??cam greu....si a plekt!!da tataie!!ea nu ma intelege....park nu ma lasa sa visez asa cum vreau ,si tati(til parasc)el are treaba si nu stie si poate k nici nare cand sa se gandesca la ce visez eu......floraria de pe antreu....,,da....aduce tataia si nuferi.da in ce ii tinem?aducem si lacul?,, ,,nu tataieeeee,tu nai vazut cum au femeile alea in bucuresti?le tinem in galeti dalea rosii,,florile alea nu se vor ofili niciodata ,,o sa avem toate felurile de flori nui asa tataie?,, ,,da fata lui tataie....de toate:),,.eu zambeam si tu te bucurai....eu traiam si tu te bucurai ca eram langa tine....k un pom e care il plantezi.si te bucurai k avea frunze...si el radea q obrajii rosii,,ca de moldoveanca,,ca avea cine sa ii puna apa:))   daca ai sti tu de cate ori am cautat eu cojile alea de nuci care au ramas pe deal atunci....dar nu stiu cine lea luat tataie...inaintea mea...leai luat tu amintire acolo unde teai dus?nu cred...ca naveai ce sa faci cu ele....da tataie...iaratama ca nu am venit prea des la tine......iti promit,la vara o sa o conving pe mamaie sa ma lase sa merg si singura la tine....si atunci poate ca o sa vin mai des...si iti aduc o lumanare daia care arde greu...sa tina vreo 14 ore...dar eu stiu ca ai lumina....sigur ai lumina....cateodata imi rasuna imi minte,,dangdangdang fata batrana fara nici un dinte in gura,,de la tine imi place si acum sa fiu tinuta in brate....dar nimeni nu ma mai ridica pe picioare ca tine,nimeni nu o sa mai poata sa ma care in carca asa ca tine....si nimeni nu o sa ma mai faca sa chiui asa.....si derdelus ca ala facut de tine.....sa sti ca nu am mai avut...nici sania nu mai...tataie sa sti ca mam revoltat cand tiau dat bicicleta.....voiam sa mio pastreze mie.....dar orqm ar fi ruginit si nelu chiar a folosito...ma rog....nea nelu....da tataie....ink mai dau sarumana tuturor oamenilor pe care ii vad pe strada......pentru ca se poate sa te cunosca pe tine....si ma intreb....oare stiu ca eu sunt nepoata ta??si pufuleti ca aia de la moara....nam mai gasit nicaeri:)am aflat ca bianca vrea sa isi faca casa acolo,dar nu o sa ma cert cu ea....mai e mult pana atunci:D.si acum imi place sa culeg flori,si acum imi mai plac puii de gaina...si toate animalele...si anul asta am fost de cateva ori pe deal....acolo imi gasesc linistea...cred ca si tu faceai lafel.mamaie face bine...in curand o sa o luam la bucuresti....tu sti mai bine ca mine cat ii e de greu si ei.....   pana cand imi vei putea vorbi....lasama sa cred ca va exista un moment in care imi vei reaminti vocea ta...,,nu mai plange fata lui tataie,ca te faci fata urata.....de cine tie tie frica?spunei lui tataia ca il goneste el.cum arata.nu e nimeni acolo tataie uitete e cineva?,, ,,da e....,, ,,si cum e spunei lui tataia ca il vad si il bat,sa o sperie el pe fata lui tataia...e urat?,, ,,da...e negru,e urat...,, ,,AOLEU.....LASA TATAIE K IL SPALAM PANA IL FACEM ALB SI FRUMOS,,-conversatie purtata in pragul usii(pana in 4 ani)cand ma tinea pe brat si afara era intuneric.   Si asa.....iar mam descarcat.....prin intermediul scrisului.....si cu cola cu vodka....cateodata face bine...mai ales daca e putina.....iartama tataie....dak te dezamagesc......

3 comentarii:

Andra Irena spunea...

wow...sti...off de fapt nu sti..pentru ca nici eu nu stiu cum naiba sa incep...poate tre sa astept sa ma opresc din plans...desi nu ai vrut sa faci o compunere sentimentala la car sa planga altii ci doar sa te descarci tin sa-ti spun ca m-am inundat de la atatea lacrimi...si inca o data wow...stiam ca iti este greu si nu ai reusit sa depasesti de tot momentul..dar niciodata nu am stiut k iti este atat de rau...si acum am inca un motiv in plus sa ma consider norocoasa...

Hubba Bubba spunea...

deci asta e cel mai tare lucru pe care l-ai scris ever:)mi t imaginez p tn la 4 ani si p buniktu:)cum ai putut tine minte asa ceva?yo nu as fi putut:)nu am sa zic nici un cliseu de genu bravo sau felicitari..doar k nu am c spune:)

Anonim spunea...

nu cred ca exista cuvinte in vreo limba sa exprime ce simnt eu acum....imi vine..sa..