5 nov. 2008

TOTI SI TOATE

Asa......  -cf?  -Bine.....cred....  -dc nu esti sigura?trebuie sa crezi in propriile tale cuvinte....makr in tine sa ai incredere...  -nu mai pot.....mam tradat singura.......  -qm draq ai reusit?a fost usor nuh?)ce dezamagire......pakt.....  - Taci!!!  - haide mah la cat de mult ai gresit makr sa imi bat si eu de tine un pic joc)un pic nu??pana la urma....ce se poate intampla???  - iti e chiar ata de greu sa dispari?????  -vaaaai de unde atata lipsa de politete???cred k este evident si indubitabil k nu mai trebuie sa spun cat de mult mai dezamagit nu?  -Fac bine!!extraordinar de bine!!!aqm dute draq de aici si lasa ma in pace!!!chiar asa de greu iti e jeg nenorocit?nu teai saturat sa ma faci sa plang???nu teai saturat sa pui mereu MEREU sare pe rani??????nu pot sa cred cine esti.....te urasc!!!!ma auzi????TE URASC!!!!  -asa mai mergebravo....uite vezi?asa te descarcisi nu mai vorbi urat......si nu ma intreba dc .....pt k e simplu...pt k nu e frumos.....pricepi?haide....stiu k poti sa intelegi....contez pe tine   -DUTE!!!!!  -Sa dus......te simti mai bine?  -as vrea eu...  -sti k o sa imi ia locul dak nu spui k faci bine....uite.....deja iti face q mana.....  -esti nebuna.....nu are qm.....eu fac f bine!!!!gata.....lasatima in pace....TOTI si TOATE!!!

Un comentariu:

Hubba Bubba spunea...

ma mira cata ura si furie e ascunsa in tine..adik stiam ca exista dar nici kiar asa:)))park ai fi un vulcan pe cale sa erupa:))