20 nov. 2008

Gandit excesiv

 Uite asa,pt ca am o stare cam tampitica:Pm-am gandit eu putin si prost ca ar fi cazul sa incep sa scriu ce imi trece prin cap....in ultima vreme,buna mea dispozitie nu a prea fost prezenta,si tot incercand sa gasesc o explicatie....nu am ajuns decat la concluzii care aproape ca m-au adus in depresie=)).si anume....concluzii precum ca nu as fi capabila sa ii sfatuiesc pe altii,din moment ce nu imi respect unele ganduri si principii proprii....ce am eu in cap si ce fac pana la urma.....actiunile facute se contrazic cu cele puse in plan....simt ca este o varza completa in capul meu....am gandit prea mult despre ce e bine si ce e rau si am ajuns la concluzia ca nu poti sa judeci apartenenta unui gand/actiune la una dintre cele 2 mari categorii decat dupa ce se materializeaza.   Si acum stau si ma gandesc...ce sa fac eu in viata asta?am descoperit 2 variante mari si late ca sa zic asa si stau in cumpana.... una ar fi aceea care spune ,,traieste clipa,, pe care eu am impresia ca o tot testez de la o vreme,fara sa ma mai gandesc la consecinte precum absentele...:Diar cealalta....este ideea mea cea veche...care ma intreba la finalul vietii...CE AI?CE AI FACUT ATATA TIMP?si eu incepeam sa insirui......si la final.....dar nu a fost prea distractiv.....   Simt nevoia sa ma distrez,sa ma simt bine pur si simplu....si parca nu mai stiu cum:))adica...m-am saturat si de cumparaturi si de iesit in oras si cam de tot....cred ca trebuie...sa ma relaxez...asta este....imi trebuie timpul acela mult si liber pe care il aveam cand eram mica...si puteam sa fac orice vreau...;;)doamne ce bine era!=))as vrea sa rad rau de tot....si nu mai pot...cred ca....o sa ma retrag din viata de net....pentru ca....niciodata nu se va putea compara cu viata reala...si totusi...imi este mult mai usor sa tastez decat sa iau un pix in mana si sa incep sa scriu...:D:Dcred ca intelegeti si voi asta:D:Dnu stiu cui ma adresez.oare o sa apara undeva asta?si chiar si asa....o va citi cineva?:-j:-j.   E 00.00=))e clar!ma iubeste cineva...am fost intrebata chiar ieri....,,auzi...tu stii vorba aia?ca daca e fix cica te iubeste cineva....,, ,,da,si?,, ,,aaa nu pai si ce crezi e adevarata sau e o prostie asa o chestie?,, ,,e o tampenie si nu e adevarata,,....oare dc am raspuns asa?am realizat ca imi e mult mai simplu sa am lucruri in care nu cred decat cele in care cred....poate din cauza ca suprematia lucrurilor in care cred mi se pare incontestabila,si nu pot accepta banalitatea lor?posibil:-j:-j chiar nu am de gand sa fac inventarul lucrurilor pe care le am=))nu de alta,dar ar fi mult prea diferit fata de ceea ce imi doresc eu...dc cred asta?pt ca acum de exemplu,nu sunt fericita.am teoretic tot ce imi trebuie...dar nu tot si ce imi doresc,iar in viziunea mea cu acele lucruri dorite as putea atinge fericirea....si acum...o sa ajung iar la una din vechile intrebari...CE ESTE FERICIREA?nu am gasit decat o explicatie stiintifica,si anume-stare ce rezulta in urma secretarii endorfinelor in creier.   Gata...am vorbit destul singura....

Un comentariu:

Hubba Bubba spunea...

ce este fericirea?un ideal:))o euforie care nu o putem atinge decat partial:)si asta depinde cum definim fericirea:))oricum imi place:))