23 nov. 2008

ironia mea a fost intrecuta:|

INTERESANT! asta e cuvantul potrivit!!!al draq de interesant=))bai daca stau sa ma gandesc...e chiar socant=))nu....cum frate asa?e urat?frate era loc si de mult mai urat=))dar a fost urat=))si acum mi se pare incredibil=))doamne...eu stiu ca sunt ironica cateodata....dar doamne!!asta e viata mea!!!nu mai fi asa de ironic cand o desenezi si o scri pe pergament!!te rog eu frumos...eu chiar traiesc ce faci tu acolo iti dai seama?!e soarta mea totusi!:))si e prea absurda!prea ironica:))adica:))rad si eu cand ma gandesc=))nu stiu daca ar fi cazul sa plang=))toata chestia asta e mult prea...IRONICA!.si ma face sa rad=))asa cand ma gandesc...si totusi...nu concep sa se fi intamplat altcuiva:))trebuia sa mi se intample mie:))ca sa fie exact CONTRAR tuturor principiilor si asteptarilor mele=))totul e atat de ,,pe dos,, fata de cum ar trebui sa se intample...incat...incat...cred ca ar trebui sa ma duc la dan diaconescu in direct domne=))da da=))exact acolo=))poate ca tiganca aia din piata care mi-a ghicit asta iarna=))avea ceva dreptate:-?cand zicea ca sunt ,,plina de farmici,de dusmani si de blestime,,...poate...dar un lucru stiu sigur...nimic nu e mai rotund ca roata...garantat ROATA SE INTOARCE.pana atunci...razbunarea e mai dulce decat ciocolata=))si inca o chestie...pers care citesc postul asta sunt rugate sa nu puna intrebari:D:Dpentru...trebuie sa accepti ceea ce nu poti sa schimbi:Dsi inca o chestie...daca citesti blogul asta...ai un suc de la mine:))trebuie doar sa spui:))

3 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

deci asta e adevaraciunea:))cum zice profu meu d mate=))))

Andra Irena spunea...

ooo...nu stiu de ce dar gandul ma duce la mickey mouse.....
roata e rotunda?? credeam k e patrata..aflu chestii noi in fiecare zi

Anonim spunea...

eu am luat sucu...=))) nu o sa uit niciodata sucu ala :))) multumesc pt suc ..a fost chiar bun