13 feb. 2010

asa...de iarna:))

@OK .m-am hotarat sa iubesc. Si culmea! Am si reusit! Reusita asta nu o pun decat pe seama lui Dumnezeu pentru ca eu una,nu mai aveam putere nici macar sa mananc si sa ma trezesc dimineata. Dar se pare ca totul! Dar totul are o rezolvare la un moment dat! Deeeeci! Orice ar fi,nu trebuie sa va panicati :))culmea...trebuie sa va rugati...asa...cum am facut eu. Si pentru ca vremea este un subiect mai discutat aici decat in Londra,am sa imi spun si eu parerea,ca sa nu muriti prosti!=)). Se poate spune ca radioul meu cel de toate zilele m-a inspirat pentru ca! Am ajuns la concluzia ca m-am nascut sa ii luminez pe cei ce nu asculta radio Guerilla:)). Cum spunea unul dintre baietii de acolo(Doamne ajuta ca sunt toti baieti!ca tare nesarate mai sunt comentatoarele de la radio!)presa a transformat iarna intr-o nenorocire nationala. @Perceptia oamenilor a fost alterata,astfel ca toti se vaita ba de frig,ba de zapada,pana si cei care oricum nu ies din casa niciodata! Si pe ei ii ingrijoreaza vremea asta! Daca ar putea sugarii sa vorbeasca,ar spune ca e prea multa zapada!. Ei bine,imi pare rau ca scriu asta deabia acum,cand zapada a inceput sa se topaesca,dar acum am gasit un ochi de timp liber si strecor la gramada cuvinte,in speranta ca veti recepta ideea. @Si care e ideea? E simpla. Va spun ceea ce cred eu,poate voi avea onoarea de a imi da dreptate. Pana la urma,e iarna! Ma mira ca si bunicile se vaita de iarna(nu ca ar iesi din casa) dar se presupune ca au mai vazut ierni de genul. Pe cand bunicile imi citeaza ce a spus cate unul la stiri,de cat de plina de ometi este sarmana noastra tarisoara,cate drumuri blocate,etc. Cred ca daca la stiri s-ar da si informatii care sa imbogateasca asa zisa cultura generala,bunicile mele ar fi niste enciclopedii vii! In schimb,nu e asa. Si revenind la subiectul meu. Eu am simtit ca e iarna si atat: poate din cauza ca atunci cand eram mica zapada mi se parea si ea mai multa...mi s-a parut o iarna absolut normala! Din pacate,nu am prea vazut copii jucandu-se in zapada pentru ca ii tin parintii in casa. Si cum spunea si cine spunea ca nu ii stiu dupa nume(dar toti sunt destepti)copiii au ajuns praf,stau la calculator mereu. Si este perfect adevarat! Scuza mea este ca niciodata nu am agreat jocurile in zapada,dar imi place sa vad alte persoane razand cu obrajii rosii in zapada:)). Toata lumea e ingrijorata de codul portocaliu(nu de bugetul alocat dezapezirii). De fapt,iarna a ajuns sa fie vazuta ca un cosmar. Si nu e ! totusi! Deci,sfatul meu ar fi sa nu va mai uitati la tv deloc,nu mai cititi ziare ca sunt si alea de kkt. Nu ascultati alt radio decat guerilla!!!! O iarna frumoasa in continuare! Pentru ca da,poate fi frumoasa daca iti schimbi dioptriile:))sau renunti definitiv la ochelari:))

Un comentariu:

Hubba Bubba spunea...

in sfarsit un post care mai descopera o latura mai optimista:))
si sunt de acord cu tine:)