15 feb. 2010

asa,de 14:>

@Nu stiu exact. Ma simt pierduta. Poate ca asa si sunt. Sau poate doar irecuperabila. Nu stiu ce e de preferat. Un sfarsit sau un nou inceput? Tu ai visat vreodata ca esti cazut? Ai visat caderea in prapastie? Negrul acela care te inghitea si te aducea la realitate? Poate ca e doar o stare trecatoare. @Oricum,voiam sa vorbesc despre data de azi.14. E ziua bunicii mele,scuza buna pentru a nu merge la unele cursuri. Nu tin neaparat sa celebram dragobetele si nu sf valentin. Imi e cam indiferent,poate din cauza ca nu tin cont de nici una. Daca iubesti...iubesti continuu,nu cu salturi,nu azi mai mult ca e 14 sau 24. Dar e vorba aici de un profit urias pentru toata mass media,pentru florarese,pentru producatorii de bomboane ,etc. @Cred in continuare in dragoste. In ea si in Dumnezeu. Credintele astea ma fac sa ma simt om,incoruptibil om si nimic altceva. Cred ca salvarea sufletului se gaseste astfel. E o maretie atat de mare in aceste lucruri incat nu poate exista un alt sens...nu la fel de maret. @Intr-adevar,aberez. Dar! Pentru ca mereu exista un dar. Daca lumea ar iubi mai mult...ar fi mai fericita...cred in scopul acestor sarbatori,pentru ca datorita lor trebuie sa fi aparut si cativa noi indragostiti! Deci,cativa fericiti!deci,mai putini frustrati!
Indragostitilor

7 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Cu totii avem momente negre, eu as alege un nou inceput...

Hubba Bubba spunea...

Eu le as alege pe amandoua...sfarsitul e trist si inceputul e trist pana te obisnuiesti..si mi aplacut faza cu cativa fericiti mai putini frustrati=)))

HeCTiC =] spunea...

Curiozitate personala, n-are legatura cu postarea: Dece fiecare paragraf incepe cu @ ?

HeCTiC =] spunea...

Nici macar ca nu mi-ai raspuns la intrebare, da' n-are nimic. Stii cine-s ?

Romina spunea...

fiecare paragraf incepe cu @ pt ca nu imi merge alineatul,nu stiu de ce nu merge.


si da,stiu cine esti. esti coleg cu Andrei:).

.uleţ spunea...

:) In 1ul rand m-a atras Blogul mov ptr ca ..e mov:)) si mie imi place movul si am zis ca sigur imi va placea si ce voi gasi aici, si chiar asa a fost.
In al 2lea rand,inca de la citirea primelor randuri, alea cu "scriu ca sa ma descarc,..ca asa vrea pasarea albastra,...orice asemanare este o pura coincindenta.." am zis,vai,seamana cu blogu' meu :))
You rule, we rule, we foul! ;))
Ma buCUR ca nu-s singura cu astfel de blog neblog.

Anonim spunea...

sunt ....wow ..adika WWWWOOOOOWWWWW .. acest post e scurt si cuprinzator ..coincidentele din postu asta sunt destul de mari (si ma refer la data de 14 feb sunt multe legate de data asta si nu au treaba cu sf valentin e o zi ff imp si pt mine) si nu aberezi de loc ..nici nu sti u cat de mult m au ajutat acum cuvintele pe care le ai spus(desi le stiam atat de bine dar cred ca se intampla cateodata ca avem nevoie sa ni le mai spuna si altii ..ca sa ne dam seama ca mai sunt si alti care cred ca noi )