24 mar. 2009

Proful de mate si cateva chestii despre aura:))

                  Simt nevoia sa incep acest post cu HEHEEEE:))am chef sa scriu!chiar am chef sa scriu! Si stiu in mare si despre CE vreau sa scriu. Degetele mele parca se misca mai greu pe taste. Poate din cauza ca nu am mai stat atat de mult la negrisor... de ce sa mint...nici nu mai simt nevoia aia de a fi online si de a cutreiera pe net:)). Am inceput sa imi fac temele.... chiar in seara asta mi-am infipt accidental briceagul in mana cand incercam sa deschid o rezerva(patroana) pt unul din stilourile mele. Chiar mi-a placut putin sange amestecat cu cerneala. Mi-a adus aminte de copilarie. Chiar simteam nevoia sa scriu cu stiloul,si inclinat spre dreapta chiar.... iar ma schimb. Kkt:)).        Voiam eu mai de mult sa scriu un post despre cuvintele urate=))dar nu cred ca va fi acesta=))pt ca nu am dipsozitia necesara. E ca si cum as trece printr-o perioada tembela de cautare a concluziilor. S-a intamplat asta si asta si asta...si se mai intampla si asta si cu cealalta. Prezici ca se va intampla asta. Si toate la un loc ce porcarie mai inseamna? E suficient sa stiu undeva departe ca e o porcarie,pt a fi incapabila sa o exprim chiar si in gand.         Mai voiam sa scriu si despre proful de mate. Cred ca asta o sa fac.       Proful meu de mate nu este cel de la ore. Este cel de la orele suplimentare,pt ca eu nu am 5 caiete de exercitii terminate pana acum,am in schimb un blog...pe care scriu saptamanal cel putin.... imi place sa cred ca sunt axata pe partea umanista,decat sa ma consider o retardata precum persoanele ,,realiste,, din anturajul meu.        Cand era tanar am inteles ca era foarte frumos. Inca mai este foarte inalt,cred ca are peste 1,90. Pe sub falcile buhaite disting cat de cat niste trasaturi speciale. De ce spun cand era tanar?pentru ca are 69 de ani,si spre rusinea mea....nu stiu pe cat e ziua lui,nici macar zodia. Mi se pare ca e o zodie de foc in orice caz.sau poate de pamant?        Intr-un fel nu poate suporta copiii de bani gata,dar avand de a face cu ei mai tot timpul,ii accepta si nu ii mai judeca asa de aspru pe cat ar avea dreptul,tinand cont de faptul ca a avut o copilarie grea. Are o sotie pe care am vazut-o de fiecare data in ultima vreme,intrebandu-ma daca am o tigara. Este si ea foarte bolnava si nu are voie sa fumeze,el avand grija ei...si a intregii case. Au o fata,pe care insa nu am vazut-o niciodata,dar din ce mi-a spus el....nu cred ca este pe urmele tatalui sau.       In clasa a8a proful de mate nu statea niciodata cu mine. Imi dadea ceva sa lucrez si se intorcea la cateva minute,adesea suficiente incat a incepe sa studiez cartile din biblioteca sa. L-a avut ca elev si pe fratemiu,pe care l-a facut sa stie matematica,in conditiile in care era bata. Dupa ce a mai trecut ceva timp, a ajuns la concluzia ca nu seman deloc cu el. E bine.       Da teme nu multe,dar foarte multe....teme pe care eu le faceam in clasa a8a,acum nu. Este foarte cult. Asta imi place la el,poate,cel mai mult. Imi plac persoanele care ma fac sa ma simt inculta,dar astea sunt rare,foarte rare. Imi place cand incepe sa imi spuna despre istorie. Mie nu mi-a placut sa invat la istorie...drept urmare nu stiu nici macar data unirii-rusinea mea. Tin si acum minte,ziua din miezul vacantei de vara in care am fost prima oara la el. M-a intrebat ce este o dreapta. Zambea pentru ca stia,ca si eu,ca toti ceilalti inculti elevi ai lui,nu aveam sa ii dau raspunsul bun. Am spus ca este o linie...facuta din puncte. De fapt...O DREAPTA ESTE CEA MAI MICA DISTANTA DINTRE DOUA PUNCTE. Mi-a spus povestea lui Algebar,arabul al carui nume la capatat aripa matematicii-algebra. Algebar era un invatat la curtea unui rege arab. Acesta a fost intrebat chiar de catre tanarul rege ce este o dreapta. Atunci el a luat doua capite de fan si cu ajutorul unui magar care le-a mancat repede pe amandoua,i-a explicat...cum ca dreapta e cea mai mica distanta dintre doua puncte-in acel caz doua capite. Si imi mai spune astfel de lucrari fara numar,dar eu le uit,si sincer...imi pare rau.        Eu i-am vorbit de astrologie si de plante. Zambeste cand ii povestesc de ce mai fac mamaile mele. Ma intreaba cateodata ce mai face studentul-fratemiu. Ramane apoi surprins de lipsa noastra de comunicare,desi stam in aceeasi casa. Imi cunoaste bunica,si mama. Dupa ce a terminat facultatea a fost repartizat la tara. Intamplator scoala din satul Ileana este chiar in fata casei familiei mele. S-a cazat acolo la strabunica mea....Manticuta,pe care eu nu am apucat sa o cunosc.       M-a intrebat ultima ultima oara ce mai face mamaie. I-am spus ca bine...ca se uita tot timpul la telenovele,mai nou turcesti. Raspunsul meu l-a amuzat. Mi-a spus ca trebuie sa avem rabdare cu ele,pentru ca sunt batrane. Mi-a explicat cum la batranete presiunea cerebrala e mai mare,cum in creier este liberat mai mult lichid ce sustine creierul. Acesta ajunge sa il preseze , activand astfel parti ale creierului ce corespund copilariei. Mi-am adus astfel aminte de un documentar vazut de mine pe vremea cand ma uitam la televizor,in care se spunea ca batranilor le revin instinctele bebelusilor(apucatul de mana,tinutul strans al obiectelor). Discutia a ajuns si la planeta nibiru,si la schimbarea polilor,la astrologie....el incepand sa imi spuna ca in viata omului 2 date sunt extrem de importante. Prima este data conceperii-astfel a intarit ideea mea-cea de-a doua este cea a nasterii. Mi-am adus aminte ce stiam din teoria lui mircea eliade. Dar era atat de vag,incat deabia am putut sa bajbai cateva propozitii. In momentul conceperii planetele si toate astrele de altfel exercita niste forte asupra noastra,tot asa si in momentul nasterii. De aceea se spune-mircea eliade spune-ca locul nasterii(si cel al conceperii)au o importanta decisiva in viata omului. Eu i-am spus profului de cele 12 case,si cum pot influenta planetele prin pozitia avuta intreaba noastra viata. El a consideat ca toate astea au legatura cu AURA. Si chiar au.     A descris aceasta aura ca o energie ce ne inconjoara,fiecare o are mai mica sau mai mare. Mi-a spus ca este vizibila cu ajutorul razelor laser,ca se pot face fotografii asupra ei. Desi oamenii de stiinta au acceptat existenta unei astfel energii ce ne inconjoara nimeni nu stie cum functioneaza exact. In fotografii(realizate cu razele laser) ea are culoarea galbena. Chiar ma gandeam ca eu as vrea o aura mov,am aflat apoi ca nu ar fi tocmai bine. Noi avem viata,ne miscam,circulam. Stiti ca atunci cand inchideti usa se face un curent nu?sau ca daca sariti mai tare podeaua o sa vibreze. Asa si fiecare organ al nostru emite o unda de energie permanenta,si omul ca ansamblu,emite o energie,este ca o piatra ce produce unde pe suprafata apei. Cand un organ este bolnav,zona acea apare cu mov.         Ati vazut oare la televizor persoane de care se lipeau linguri si metale in general...sau tot felul de obiecte? Sau acei preoti din india ce se puteau ridica pana la 5 metri fata de pamant?Ei bine...s-au gasit persoane care aveau aura chiar de 5 metri. Astfel de persoane le pot vindeca pe cele bolnave. A mai inceput apoi sa imi spuna ce a spus el si elevilor de la el din clasa,de ziua bunicii mele. Mi-a spus ca atunci cand doi oameni se iubesc,aurele lor se unesc. Ca s-a observat tot cu ajutorul razelor laser ca unii care nu se pot suporta si se cearta...au aure ce se resping. Totusi,a pus accentul pe indragostiti. M-a intrebat foarte senin ,,tu stii ce se intampla cand iubesti?,, eu i-am spus ,,nu,, simplu,vag si rapid,in asteptarea raspunsului,pe care il credeam cu mult mai stupid. Mi-a explicat cum nu se poate mai frumos,ca atunci cand indragostitii sunt in acelasi loc aurele lor formeaza una singura,si astfel devin mai puternici,se stabilesc legaturi inexplicabile intre energiile lor. Am trecut apoi la partea la care puteam sa aberez si eu mai mult,legat de moarte. Am citit intr-o carte ca se pot forma tunele de energie negativa,ce leaga spiritul celui decedat de cel ramas in viata. Cel in viata ajunge sa fie extenuat,pentru ca toata energia,viata, ii este luata de cel ce s-a dus. In concluzie,legaturile formate cu ajutorul aurei sunt primejdioase,mai ales daca unul dintre cei doi moare. Simpaticul meu prof de mate a facut apoi o pauza,poate ca se astepta sa ii spun ceva de aura mea...dar eu am inceput sa fac exercitiile pe care mi le daduse cu o jumate de ora inainte de a incepe sa vorbim...despre aura.          Tin mult la proful meu de mate,chiar daca el nu ma vede ca nimic altceva decat o fetita ignoranta a generatiei pierdute psihic din care fac parte. Tin la el pentru ca ma asculta,chiar daca atunci cand nu iau caietul de clasa stie ca nu l-am uitat,si ca de fapt nu am fost la ore. Tin la el pentru ca este,in esenta,un om bun si destept. Il compatimesc insa pentru ceea ce nu a facut dar ar fi putut face. Tin la el si pentru faptul ca ma face sa inteleg matematica,si pentru ca in clasa a8a am vazut ca se poate,datorita lui. Tot el a fost cel care mi-a spus sa nu fac prostia de a da la partea de uman. Am fost revoltata cand s-a bagat si peste planurile mele de viitor,spunandu-mi ca ideea mea de e deveni avocat-de pe atunci-este o prostie. Sa spun oare ca a fost directorul liceului din care fac eu acum parte? Il admir destul de mult,dar nu ca elevii pe care i-a avut el...ca acei pasionati de matematica.                                               Imi mai place ca de fiecare data cand ma duc la el  trec printr-o zona dubioasa a bucurestiului...si de fiecare data fac fata cu acele casti in urechi multor lucruri vazute si urate. Mai vad si biserica unde s-au casatorit ai mei...si ma inchin mereu...apoi este o buna ocazie sa merg cu metroul,iar mie imi place foarte mult sa merg cu metroul.       Cel mai mult imi place cand spune....,,de asta ne certam noi,matematicienii,mereu cu filozofii. Ei nu sunt de acord ca noi am transformat INFINITUL intr-un semn,un simbol. Si au intr-un fel dreptate.,,. 
                     Evident,profului de mate:)

2 comentarii:

Andra Irena spunea...

nu trebuie sa mai spun ca este evident ca nu va citi vreodata ce ai scris tu aici:))
in mare imi place postul..desi faza cu aura ma depaseste mai mult de o groaza:))
ahh...ci place faza cu infinitu:)

Hubba Bubba spunea...

faza cu aura e adevarata..stiam si yo cva de aura dar nu kiar atatea..o kestia asta am aflat si yo cva nou..faza cu unirea aurelor:))si e ft tare profu tau de mate..e serios deskis(oarecum asa tras de coada=)) )si stie sa asculte ideile tale in cazul ast despre moarte:))spre deosebire d profu tau al meu e amuzant glumet si ironic:))inteligenta e o alta kestie..foarte e putin spus..si nici incult nu e deloc dar asta e alta poveste oricum kiar imi place postul:)