23 dec. 2008

Ramasite...:):D:))=)))

          Ei bine:))nu stiu ce o sa ajunga blogul meu:))pentru ca simt mereu ca nu am cu cine sa vorbesc:))simt ca nu o sa fiu ascultata si cu atat mai putin inteleasa....daca o sa spun iar ca vreau sa fiu singura intr-o liniste deplina...o sa ma repet:))dar asta vreau...si sa nu uit ca vreau sa fiu singura intr-o liniste deplina undeva departe!!!!cat mai departe!!!poate ca daca as reusi....as aprecia mai mult apoi prezenta celorlalti...dar asa....sunt satula de tot ceea ce inseamna fiinta umana materiala...cat de tampit suna:)). Imaginatia mea e blocata:))ca sa nu zic ca pasarea albastra cu ochii mici si negri e in colivie,si nu mai poate ajunge la mine.             Iar am unghii rosii....nu am nici cea mai mica idee de ce sunt asa...pentru ca asa era oja....,,femeile cu unghii rosii sunt ale draq,,asta a zis tataie cand aveam eu aprox. 5 ani si stateam la el in poala langa soba....iar eu am zis incet,aproape in soapta...,,dar si mami are oja rosie...,, pana in vara asta nu am suportat culoarea asta pe unghii,de altfel nu imi prea place in general:)). Asta este a5a oara cand am unghiile rosii...ce trist...totul mi se pare trist,poate din cauza ca asa sunt eu...sunt anti-emo dar ma simt....fenomenal de singura:))da bine poate ca suna amuzant:))sau si mai rau:))suna a blogul unei persoane slabe:))la caracter=)).dar chiar asa ma simt,si aici nu am nici un motiv pentru care sa ma ascund:)).aproape nici unul:)). Da-l draq pe ,,te iubesc,,ul ala pe care il tot aveam eu in cap:))pentru ca cei care ma cunosc ar trebui sa fie cel putin mirati de acea ,,nevoie,,:)).ei bine,a trecut:))da da:))a trecut....             cred ca vreau un parfum nou:-?vreau ceva nou:-?si daca nu un parfum atunci macar net in permanenta:))ultima chestie pe care o face tata:))este ca inainte de a se culca scoate modemul din priza:))doamne nu vreau sa fiu rea:))dar sa trebuiasca sa ies asa de pe mess in fiecare seara,adica brusc fara sa pot face ceva ma scoate din minti:))              o sa scriu in draci,pentru ca nu vreau sa auda tata usa,gen scoate modemul din priza gata eu ma culc:))regret ca nu o sa pot sa mai postez....ce am scris aici in seara asta:))dar nu e nimic:))maine:D:Dma enerveaza andra:))da andra ma enervezi:))si stii tu de ce:))ruxandra...hmm:))si ea ma enerveaza:))cred ca si irina ma enerveaza:))ma enerveaza bunicile si mama si tata:))sormea si cu claudiu,ma enerveaza toti:))as zice si de fratimiu dar cu el oricum nu vorbesc:))sunt destul de multe sanse sa ma enervezi si tu:))sa stii!:)).               RAMASITE...asta tot am in cap:))pentru ca acum m-am trezit cu cateva chestii care nu sunt ale mele in camera...dupa ordine:))un pulover negru,un tricou roz,un cercel,niste margele,o manusa neagra...bine ca macar stiu ale cui sunt:)).tot iau cate o cutie de bomboane din pungile de pe balcon:))deja am ajuns la ultima...au fost 4:))una de raffaello de la rux care a ramas la sormea,una tofiffe care am terminat-o azi de dim:))una(nu intreaga)de milka care a fost gata aseara:))si in seara asta am inceput una de ferrero rocher:)).asta se intampla pentru ca nu mai vreau sa mananc:))fac greva foamei:))dar nu stiu pentru ce protestez=))de saptamana trecuta:))am inceput...nu mai mananc decat o data pe zii...daca mananc o data pe zii:))eh:))nu o sa mor nu?oricum nu simt foamea:))si totusi...cred ca o sa ma duc la bucatarie:-?macar ca sa il trezesc pe tata>:):))dar nu se trezeste el asa de usor8-|.nu mai sunt asa de razbunatoare...dar vreau sa fiu rea acum:))nu ca vreau:))parca simt nevoia:)).ai citit pana aici?wow?:))promit ca urmatorul post va fi continuarea amaliei:)):D:Ddar cum nu am cui sa spun ce am mai facut....ce o sa mai fac...si ce gandesc....uite spun aici:))macar un pic:))macar pentru o vreme:))blogul o sa fie ca un fel de jurnal:))dada:))o sa fie un blog care o sa ma asculte:))un blog ascultator:))asa cum o sa fie MOV:))cine e mov?mov e numele dobermanului pe care o sa il am cand ,,o sa fiu mare,,ce cacat:))-chestia asta cu o sa fiu mare.:))pana la urma esti asa cum vrei sa fi....                   vreau sa mai spun ca maine merg la colindat cu fulgii:))nu cu toti,pt ca unii sunt mai comozi si isi pun manuta in cur si pleaca:))unii dintre fulgi sunt nesimtiti:))si vor intalniri doar cu fulgi!altii aproape sigur ca vor uita de colindat...iar eu ce o sa fac...o sa raman singura(oare)in camera:))cu negrisor....cu jimi....mai nou cu martinel....martinel o sa fie pus la regim...pt ca e cam gras....eu o sa imi pun aripi si o sa sar de la fereastra....si cand o sa fiu la 1 m de ciment o sa incep sa zbor....si o sa trec peste mari inspumate si peste desert si peste munti:))si o sa ma opresc intr-o padure de foioase .....si o sa stau sprijinita de un stejar....si o sa cant la lira....o sa cant asa de frumos incat o sa se adune pasarele frumoase sa ma asculte,apele izvoarelo de langa se vor face mai limpezi si copacii var avea mai multe frunze....asa de frumos voi canta. Si o sa am niste pantaloni scurti in carouri rosu cu verde si o bluza alba de panza topita....pentru ca va fi vara...si cald:d.in aer o sa fie un miros de vanilie....si o sa alerg apoi desculta:))o sa fie numai iarba verde:))care dupa ce o calc se ridica imediat:))ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic:)).o sa fie asa de frumos.sunt iepurasi mici si albi care alearga pe langa mine,si pasarele care ciripesc deasupra capului:))sunt si caprioare....si ajung pe o creasta...ce duce la o prapastie....eu radeam cu lira in mana,cand pe creasta aia vad un lup...pasarele se sperie si fug,iepurasii cu caprioarele la fel....e ranit la o laba....vrea sa fuga de mine...fac un pas si el se apropie si mai mult de prapastie...se da in spate...ar vea sa fuga de mine.....ma apropi si mai mult....si....el se da si mai mult in spate...si ii aluneca laba din spate pe piatra...si cade....iar eu alerg spre marginea prapastiei....si nu mai aud decat un schelalait....imi dau si eu drumul.si iar imi apar aripile...si as vrea sa zbor dupa lumina:))dar m-am intepenit intre stancile astea ale prapastiei....simt ceva cald cand intind o mana...e blana....e lupul....s-a facut praf...ma uit prin intuneic si vad ca i-au iesit coastele prin blana gri...eu cum sunt intreaga?a murit lupul...eu l-am omorat?de ce a trebuit sa moara?da eu l-am omorat...dar nu am vrut!!chiar nu am vrut!!!uite ii dau aripile mele numai sa iasa de aici viu...nu am vrut sa moara din cauza mea!!!hey tu!!!da tu ala mai alb si luminos asa!!!ce ai de tragi de mine!!?!?!hey ce faci!!!lasa-ma acolo!!!ia-l pe lup!!!uite eu sunt bine!!!lasa-ma pe mine!!!ia-l pe lup!!!!                   -pe el l-am luat deja...ai rabdare....doar iti schimbam aripile...                                                                            Celor care prefera muntele in locul marii:D

4 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

Andra Irena spunea...

bine nu prefer muntele in locu marii....dar e un post interesant...sa-ti spun parerea mea...: SI TU MA ENERVEZI!!!! ....incepeti toate 3 sa ma enervati din diferite motive si imi bine sa va bat...nesmitita ca vreau sa stau DOAR cu FULGII? asta vreau...pentru ca e ceva timp de cand nu am mai stat numai noi 4....ba vine ala...ba vin alea...ba vin aia....nu am nimic cu nici unu in ciuda comentariilor facute si de tine si de rux...dar pana mea...nici tie nu ti-ar convenii sa vin cu diverse persoane peste tot..plus ca simt nevoia sa va impartasesc lucruri dar stai...am o problema...inca nu am povestit...si e chestie de 2 SAPTAMANi..si nu pentru ca nu am vrut..si pentru ca nu am avut CAND.....si nu e chestie de zis la telefon..ma rog..imi pare rau k am dat un coment la nervi..da poate asa termini naiba sa ma mai futi la creier

Romina spunea...

regret sa te anunt cu nu am cu ce sa te fut!!!si nu mai vbi urat pe blog ca te ia draq hai:))oricum nu eram toate,si nu m-ar deranja daca ai veni cu colege tale,si ti-am spus deja asta.plus ca am mai fost de atatea ori doar noi in ultimele 2 sapt...aveai cand sa ne spui!!!

Hubba Bubba spunea...

mda..te-as intreba cu ce te enervez..dar e inutila intrebarea..sa iti zic si yo ca ma enervezi??e fara rost...:))