29 dec. 2008

Pentru Andra-scuze adica:))=))

    ei bine draga andra....mi-a fost frica sa te sun,pt ca puteai sa imi inchizi sau si mai rau,sa tipi la mine-si tu stii cat de mult urasc eu sa fiu certata-asa ca m-am gandit sa iti dedic un post:))doar doar si poate poate te mai imbunez:))sper ca o sa il termin pana sa iesi tu de pe mess,de fapt pana sa iesi si de pe blog:)).stiu ca azi trebuia sa vin la tine,sa nu crezi ca am uitat...nici chiar asa....si stiu ca poate m-ai asteptat,doar ca eu,m-am conformat cu noul mod in care imi zice toata lumea-vaca,vacuta-si nu am mai aparut.:|DARRRRRRRR:))exista o explucatie....da....!!!!trebuie sa ma crezi!!!!si stiu ca poate ai sa zici ca nimic nu scuza ce am facut!!pt ca si eu as zice la fel:))dar trebuie sa citesti in continuare postul,doar iti este dedicat tie ce draq!!!!:))

         vorbisem cu baloo sa ne vedem la 11 la bucur,de fapt am incercat din rasputeri sa o conving si pe irina aseara sa venim toate la tine,sa ne mai vedem inca o data toate inainte de noul si minunatul an 2009....doar ca desi am pus alarma la 9 juma...am tot oprit-o si dupa ce a sunat din 5 in 5 min de cateva ori,a trebuit sa apas pe stop,si am fost rapita de inegalabila lume a viselor-nu ma intreba ce am visat ca nu mai stiu,dar cred ca era frumos-.a sunat telefonul la 11 fara 10.era tata si voia sa ma uit dupa ceva pe net,apoi la 10 min ma suna mama,sa ii dau un mail cu nu stiu-parinti moderni domne,nu mai pot trai fara net cand eu dorm,daca sunt treaza nu au nici o nevoie-oricum.la 11 si 3 min-stiu si acum- sunaIAR telefonul:))era ruxandra:))de care si uitasem....cu  o voce ragusite spun ALO,tot o voce ragusita imi raspunde:))CE FACI MAI TE-AI TREZIT?:))ne-a pufnit pe amandoua rasul....ea atunci se trezise...am stabilit sa ne vedem la 12 la bucur ca sa plecam spre tine....eu la 12 si 15 inca ma imbracam.ma suna rux si imi zice ca ce fac...eu ii spun ca nu am plecat,ea imi spune ca nu e gata. eu ii zic sa vina la mine sa plecam de aici,plus ca trebuia la 1 jumate sa fim in idm....zis si facut.la 1 ma suna raluca ,deja ajunsese acolo.o sun eu pe rux.nu raspune. rux a ajuns in fine pe la 2 si 15...intre timp te-am sunat si pe tine sa te anunt ca nu ajung la cat trebuie.daca te face sa te simti mai bine,desi nu cred,nu am mai ajuns nici in idm:))si am lasat-o si pe raluca balta,noroc ca venise cu o alta prietena,roxana.mai trebuia sa ajungem la 4 in cismigiu la patinoar.cu cristiii si toti aia:)).dar ghici ce?rux alergase pisica-la propriu- de dimineata:))pt ca se pierduse,si nu mancase nimic. asa ca a apucat-o greata-eu am dedus ca e de la foame-si a trebuit sa stam sa mancam....am ajuns in cismigiu la 6 jumate...aia ne asteptasera saracii...si nu am mai stat deloc pt ca rux trebuia sa ajunga acasa sa isi faca bagajul.eu stiam ca maine am meditatii la fizica.am ajuns acasa pe la 8 fara un sfert.am mancat apoi am luat caietul sa fac problemele-pe care inca nu le-am inceput-si ghici ce?!?!aveam azi meditatii!!!!hai sa o sun pe profa...si ghici ce?!?!ma si sunase ....si cica i-am inchis...oricum....o sa ma duc maine de dim la 10 la ea...ce zici:D:Dpot sa vin dupa la tine?:D:Dma primesti?:D:Dsau deja ai facut planuri?:))

3 comentarii:

Andra Irena spunea...

desi scuzele nu sunt cum as fi vrut eu...e si asta o chestie.......
Desi sti foarte bine...as fi preferat d un milion de ori sa ma suni si sa-mi zici k numai ajunci...sti...mi-ai lasat un comm p hi5..e o bomboana d aia super colorata...si ai zis k vrei si u...si cum azi la tel mi-ai zis k sa te astept cu ceva...kt a fost mama la serv m-am dus si ti-am cumparat o bombonik d aia...si...

stiam ca nu ajungi la 3 jumate...da eram sigura ca o sa treci azi pe la mine...si ma uitam la ceas din 5 in 5 minute....sti knd am renuntat sa sper...pe la 8 fara ceva...si totusi nu puteam crede k s-a intamplat asta...am cautat apeluri in tel..am zis k poate ai sunat...si nu am vazut ..sau am vb si nu mai tin minte..dar ghici ce...asta nu se intamplase....
iar maine sunt plecata..deja am facut planuri...m-am cam plictisit sa astept fulgii sa ma scoata din casa...ce naiba...fulgii nici nu s-au chinuit sa ma intrebe cum ma simt knd eram bolnava..knd aveam nevoie d un "iti e mai bine"...m rog...

Hubba Bubba spunea...

yo ti-am zis p mess andra..:)si scz k nu am fost acolo knd nu te-ai simtit bn:):*

Anonim spunea...

Multumesc pentru informatii interesante