6 dec. 2008

 Pentru ca am facut o lista a lucrurilor care nu imi plac...trebuie sa fac si una a celor care imi plac,plus ca la o simpla lectura a acestui doc ma pot binedispune:D:D:)).(unele sunt stupide ).   -movul   -lupii   -cainii doberman   -pisicile spinx   -puii de gaina:D:Dde fapt puii in general:-j   -nestea   -raffaello si mozart milka cu alune si stafide   colajele cremele & sprayurile de corp fardurile:D:D:D:D ojele:D:D:D vaniliaaa messul linistea deplina plimbarile in era liber de una singura:))bine cred ca merge si cu cineva:)) ploaia metroul:X:X-de la mirosul de metrou pana la a merge cu el fara sa te tii de ceva:X:X pers care fac poze:))bine si imi place si mie sa fac poze daca stau sa ma gandesc:)) smiley faceurile care rad lumanarile de interior cerceii bratarile inelele de fapt bijuurile:)) sa rad sa citesc  padurea si muntele....mai putin marea cumparaturileeeee -veverita albastra hainele:)) sa cos sa gatesc sa vorbesc sa dau sfaturi si sa tin predici senzatia de la 27 de grade:)) umbra florileeeee-mai mult sa culeg:))dar si in general:D:D ochii de miel si mancarea de limba=)) papusile barbie blonde natura in general... ghirdoveni si ileana basmele incaltamintea cu tocuri de 7-10 cm:))(dar nu cu bot ascutit!!!) dusurileee lungiiiiii cu apa fierbinte sau baile in cada cu multa spuma orbit cu pepene muzica in mp3 la maxim parul lung rochiile lungi sa dau porecle petrecerileeeee sampania:))bacardi rom garrone:)) sa scriu tot ce imi trece prin cap sa ma dau cu sania sa stau pe insula in 23 sa ma duc in cimitir:)) sa dau cu pumnul desenele animate:X:X:X manga & anime martipanul & ciocolata ciresele pepenele(rosu) si zmeura,dudele:X,bine si restul fructelor... comediile mc & kfc radio guerilla principiile mele astrologia spiritismul pers hotarate,cu caracter puternic suv-urile  calatoriile chestiile decorative si de aroma terapie  sa tastez la negrisor doodle-ul si blogul:)) benzile desenate dresurile colorate,jampierele palariile schimbarea laptele cu nesquic dulceata de cirese albe si de cirese amare,gemul de piersici bradul de craciun sa rod paie:)) sa comentez clatitele chupa chups care coloreaza limba albastra-numai aia focul ametistele cameele esarfele semintele de dovleac crude sa alerg cifrele magice-mai ales 7,9,19 rochiile de mireasa sa fac alte pers sa gandeasca la fel ca mine distractiaaaaa copiii-aia care nu plang taberele,sa calatoresc pizza in oras cu fulgii sa dansez si sa cant:)) sa ma simt inalta in ratb dantela mirosul de tamaie si de indrusain plantele vindecatoare dealul si coasta magazinele tom & jerry frisca:)) siguranta:)) sa merg in fata la masina:))

cadourile

ghioceii

jucariile de plus

badminton basket & volei

puzzleurile:X:D:D

martipanul

aurora din frm adormita,disney:))

sa scuip guma de mestecat=))recordul este de 4 m=))

somnul

vacanteleeee si weekendul=))de fapt timpul liber:D:D

sa merg pe cate o linie galbena pt biciclete

deocamdata atat....daca mai gasesc adaug:))

2 comentarii:

Andra Irena spunea...

cred k ai mai putine chestii care iti plac decat alea acre nu-ti plac...dar trecand peste..ai gusturi interesante:))

Romina spunea...

da frate...am sezizat si eu ca lista aia e mai lunga:))o sa vad eu cum fac sa fie si postul asta macar cat ala cu chestiile care imi displac:))