29 dec. 2008

O palamida...si activitatile ei=))

              Ei bine...sper ca cititorii nu se vor supara cand voi posta un alt doc cu ,,frustrarile mele,, cum zice andra=))eu nu le-as numi frustrari oricum:-?adica...ce?sunt frustrata?de?NIMIC!:))=)) bun:)) ei bine ....am ajuns o ,,palamida,, nu pot sa gasesc alt cuvant=))ce face o palamida:))?pai...o palamida creste dintr-o samanta...cand e mica de tot pare pufoasa....apoi tot acel puf se transforma in TEPI....cu care ii atinge pe ceilalti...si ii inteapa!dar nu e corect spus ,,ii atinge,, pt ca EA este atinsa,si atunci inteapa:)). O palamida nu are nevoie de apa,spre deosebire de plantele care rodesc, palamida este foarte rezistenta,nu are nevoie decat de loc. Asa...ca mine...eu nu mai mananc,nu mai beau nici apa....doar dorm 12-13 ore.... mai sufoca cate o planta de pe langa ea...cum ar fi o fasole sau alte chestii...poate de asemenea sa stea la umba ei fara nici o problema. Eu :-?nu cred ca sufoc pe cineva:))nici nu stau pe langa altcineva decat negrisor!pe el il am cu mine tot timpul=))bine daca stau sa ma gandesc mai e jimi:))poate si martinel....si orbitorul....imi place asa cum sunt acum...de fapt nu imi place....in mod normal,daca nu ar mai exista si alte persoane cu care sa comunic cred ca m-as simti minunat:)). Vreau sa ma izolez,de fapt nu vreau,dar simt nevoia de singuratate. Sunt atat de satula de tot ceea ce inseamna fiinta umana incat nu pot nici eu sa cred.:))nici nu vreau sa ma gandesc ce fel de persoana par:))diferentele fata de realitate cred ca ar fi prea mari,si m-ar intrista:)).de ce sa fiu eu trista?nu mai vreau....nimic nu merita...da...chiar asa...nimic....gata gata:))am tacut:))m-am oprit la jumatatea frazei!unele lucruri merita;)da...unele lucruri merita...                Cum iti dai seama daca o palamida doarme sau nu?=))e simplu=))nu e nici o diferenta=))atunci cand sunt palamida nu vorbesc=))nu fac nimic=))de fapt:-?STAU=))si doamne ce bine e sa stai=))cum s-ar spune=))sa stau ca vaca...da...asta am tot facut recent...am stat...nu sunt chiar asa de nesatula de somn incat sa dorm 14-15 ore...dar ma gandeam cu ochii inchisi...si daca ma trezesc ce fac?iar dau ochii cu ai mei,cine stie ce mai vor si aia de la mine...mi se pare mult si ca trebuie sa le vorbesc...daca ar fi dupa mine....               NU AS MAI VORBI,NU AS MAI MANCA,NU AS MAI BEA...as inceta toate activitatile ce ma fac om....de fapt e mult spus om...fiinta vie....m-am tot gandit...ca viata e scurta..nu ai timp sa faci mare lucru...la un moment dat ma consola ideea mortii...singura chestie pt care merita sa mori e cunoasterea absoluta...asta imi doresc...poate ca as fi fericita asa...teoretic...o palamida are tot ce ii trebuie,poate pt ca nu ii trebuiesc multe...dar practic,palamidele mi s-au parut intotdeauna niste buruieni triste...triste pt ca sunt facute sa intepe,pt ca sunt incapabile sa rodeasca,pt ca sunt calcate in picioare si taiate cu sapa....PENTRU CA...sunt ele....               Pana in momentul in care nu voi mai fi o palamida...vreau sa cred ca sunt o buruiana vesela:)...acum nu o sa mai stau cu negrisor...ma duc afara,sa mai pierd un pic timpul prin magazine,buruienile nu stiu decat sa consume....TIMP ENERGIE SPATIU!=))                                                 Tuturor buruienilor si... http://www.glaucus.org.uk/Thistles.html

2 comentarii:

Andra Irena spunea...

dci wow=))

Hubba Bubba spunea...

asta e cel mai tare post al tau:))
app diriga noastra ne zice "palamide":))..oricum kestia asta mi se pare ft haioasa:))si da ai dreptate unele kestii merita..dar nici alea prea mult ptr k tu esti p primu loc:))asta mi-a adus aminte d maneaua "cine e p primul loc" a lu daniela gheorfi=)))ma rog:-J:))
yo cred ca st o semi palamida..sper=))))