27 iun. 2012

Clipeste!

           Ce mai faci? Esti bine? Nu prea? Nu e nimic, nimeni nu e. Da. Normal ca stii. Iti place la mare? si mie! Am putea sa mergem odata...daca desigur... Vorbesc aiurea. Te-ai obisnuit deja, nu?:))
Mai canti la pian? Nu, eu nu am invatat inca. Daca nu m-ai invatat tu...:)) Ai vazut ce frumos s-a facut afara? M-am plimbat, cum sa nu, stii doar ca nu suport sa stau in casa. Bine, mint. Am stat si in casa. Nu am avut incotro. Habar n-ai! Era suficient sa te uiti la stiri ca sa stii de ce. Da, e tare cald. Si la tine?Nu, nu inca, depinde. Da, e bine, si eu m-am bucurat. Sau poate nu e, dar asa pare, acum nu mai vreau sa stau sa analizez, prefer o aparenta placuta unei esente urate. Of...da...multe. Dar ma crezi ca nu am timp? Am sa-ti spun un secret! Cum sa-ti spun acum?:))) Nu se poate. E secret. Am glumit! Nu-ti spun nimic. Preferai sa zic ca te-am mintit? Bine! Te-am mintit! Secret? Ce secret? Vezi tu vreun secret? Crezi tu ca nu aveai cum sa-l vezi! Era suficient sa clipesti!:))

2 comentarii:

Andra Irena spunea...

daca iti pun ca nu am inteles nimic ma crezi???cred ca asta era si ideea oricum....:)))

Romina spunea...

woooooo=))lume noua:)) ma bucur ca macar ai citit:))nu e mare lucru de inteles, dar ce-i drept, exista ceva codat pe acolo, ceva ce si eu vi uita la un mom dat:))