1 mai 2012

Simplu si pur ca jalnic si patetic


                Hai sa renuntam la tot! La dragoste, la principii, la morala, la dorinte, la fericire, la viata si la moarte. In fond...se intampla lucrurile pentru ca ni le dorim noi? Sau nu se intampla pentru ca ne temem de ele? nu. Tocmai:)). De am putea sa fim alge sau meduze purtate de valuri...
                La ce bun sa simti ceva daca nu poti sa exprimi? La ce bun sa gandesti ceva daca nu poti spune? Sa fii un cuptor de ganduri, sa le arzi, sa scoti fum, sa arzi si tu, apoi tot blocul! Prea multe actiuni lipsite de finalitate, prea multe doruri de lucruri pierdute prin timp, prea multe inlocuiri spontane.
De ce prefera unii oameni sa fie spontani in loc sa fie...meticulosi si pregatiti inainte? Nu-mi place spontaneitatea. Sunt prea batrana pentru asa ceva.
                Vreau sa plec. Chiar vreau sa plec. Inca nu trebuie. Eu mereu vreau sa plec. Cred ca vine de la nevoia de schimbare si evadare. Poate din cauza ca ma simt prinsa in lanturi?:)) E ok, nu? Se mai intampla si chestii d'astea. Am sa te iau cu mine. Stai linistit, doar eu voi stii asta.
                 E atat de uman sa avem asteptari, incat cred ca va trebui sa o las mai moale cu ,,fara asteptari, fara dezamagiri”, dar...dezamagirile sunt neplacute! Ma conving de fiecare data de asta:)). Lucruri triste, ganduri triste...raze raze peste desert. Aproape ca m-am saturat si eu de mine! Mai ales cand stiu ca e doar o chestie de perspectiva. Lumea e aceeasi, doar eu nu sunt capabila sa ma bucur de ea. Sper ca nu mai sunt multe persoane in ipostaza mea. Prost spus ipostaza! Este chiar esenta!:)) oamenii se impart in multe categorii, dar sunt unii tristi iar alti fericiti. In functie de cat de des se afla in una din starile astea.:)) spun prostii? Atunci de ce ma asculti? De ce mai citesti? Gresesc, gresim, gresesti. Suntem gresiti sau greseli? Eu stiu...tu? Tu esti perfect? Am inteles. De parca nu era evident. Oamenii mereu suparati sunt greu de suportat. Stiu asta.  
            Lamentabil, dar adevarat, nu mai am mare lucru de spus, asa ca voi incheia aici. E 1 mai, nu se intampla nimic, pentru ca nu are ce si de ce.  

Niciun comentariu: