22 ian. 2010

Nenorocitul de 3!

@Cred ca exista si un drept la fericire.trebuie sigur sa existe si asa ceva! Oare cum se presupune ca ne-am putea detasa de bucuriile materiale atat de mult incat sa nu le mai simtim? Nu prea stiu... am ajuns la o concluzie. Dar am uitat-o si pe aia. Pentru ca m-am luat cu altele. Un mecanism de aparare...cica asta ar fi uitarea dupa o trauma...autoaparare. Ma intreb cat de mult ma apar eu,daca nu am nimic. Nu simt nimic. Sau e o durere ca aceea de sub un plasture..mocnita,vie,in reparatie ascunsa. @Vreau sa traiesc. Sa fiu sincera si sa ma bucur ca fac totul atat de corect,pentru ca daca argumentezi bine totul e corect. Vreau sa inving, sa ma distrez si sa simt ca traiesc si altfel decat in colivie. Da...probabil ca nu o sa mai iubesc o vreme...pe nimeni nou mai bine zis:))dar oricum...ideea e sa simtim,si ma simt EU atunci cand plang si sufar. Cred ca sunt facuta pentru asa ceva,cred ca mereu o sa mi se intample nenorociri emotionate...doar ca sa le fac fata. Ca sa ajung de piatra? Inca nu am vazut pe nimeni de piatra..dar piatra nu face riduri! Dragul de numar 3...el face totul. Sfanta Treime..de acolo incepe. Apoi 3 copii,3 feciori de crai,3 probe,totul e cu 3! Atunci...e clar ca trebuie sa fac o poveste cu 9! Nu vreau sa mai pup pe nimeni! Poate doar in aer pe colege cand ajung la scoala:))acele muahuri banale obisnuite intre pupeze:)). Nu vreau sa mai simt parfum masculin,si e si mai aiurea cand fratemiu lasa dare prin casa..Dar fie. @Nu imi mai prea simt amintirile:)). Seara vreau doar sa plang:))mereu,continuu si linistit sau nu. Dar as vrea sa pot sa plang. Dar nu pot. Si deci ascult melodii care incearca sa trezeasca ceva,dar nu sunt decat sunete frumoase...Nimic nu mai are semnificatie. Nici eu nu imi explic prea bine asta...o bratara e doar un fier sau mai multe fiare...o pictura e doar un desen...origami e doar un servetel...mai exista pozele. Poate ca alea ar mai reusi sa trezeasca ceva,dar nu vreau sa le vad. Deci memoria mea e intr-un somn continuu,linistit...permanent...rar tulburat. Doamne ajuta! @Ce e libertatea? Nu e doar un alt fel de singuratate? Este singuratatea ,,enjoyed,,...sau apreciata sau de care te bucuri. Eu nu sunt singura desi am fost parasita. De 3 ori culmea!:))Eu ma pot considera libera caci vad mereu oameni in 104! si in fiecare zi exista cineva care sa imi spuna pe nume!caci mi-l stie! Concluzie? Nu sunt singura! Si nu cred ca o sa fiu vreodata! @Si da! Te iubesc! Pentru ca asa vreau eu acum,si pentru ca am aflat ca sunt doar cuvinte,jegoasele de cuvinte,care nu inseamna nimic. Si daca iti zic ca te urasc,va fi la fel de adevarat ca faptul ca te iubesc,pentru ca nu pot trai impreuna.Adio,draga:)).
p.s.:la un moment dat o sa fac o colectie de declaratii ca sa imi aprind un foc pe deal!

Un comentariu:

Hubba Bubba spunea...

stii ce spun maestrii japonezi Zen?
"Nu cauta adevarul, renunta doar la parerile tale".
si inca o chestie nu te identifica nici cu succesul nici cu esecul...dupaia te vei crampona prea tare de ele:))