23 iul. 2009

Si sa adorm la loc...

                    Spune-mi o poveste. Vreau sa imi spui cea mai frumoasa poveste care a nu a existat vreodata. Vreau sa fie o poveste speciala,doar pentru mine. Nu vreau sa o mai stie nimeni! Decat noi doi...vreau sa stai langa mine si sa fie intuneric. Vreau sa ma iei in brate si sa incepi sa imi soptesti povestea. Nu trebuie sa ma tii prea strans,pentru ca as ramane cu si mai putin aer decat am, si e vara...deci nu e asa de frig.                     Vreau ca prin geamul cu zabrele sa se auda greierii si brotacii. Sa vina miros de regina-noptii si ora opt,menta si busuioc. O sa te intreb daca simti. Apoi o sa ne jucam asa,cum iti voi spune eu acum:eu iti descriu o floare iar tu trebuie sa ii spui numele. Si daca nu ghicesti din 2 incercari am voie sa te ciupesc cat de tare vreau eu,de unde vreau...tot eu. O sa te rog sa nu ii lovesti pe ei pentru ca te-ai asezat tu. Ursuletii mei sunt foarte pretioasi,au ceea ce se numeste valoare sentimentala. Sunt acel gen de lucruri care material fac 2 cepe degerate,dar sentimental sunt suficiente ca sa compenseze aproape totul. Si nu interpreta gresit! Nu am spus ca te-ar putea inlocui pe tine. Nu poti sa inlocuiesti o fiinta umana cu o carpa sau cu orice altceva care sa nu fie om. Dar in visul asta esti de neinlocuit.                    Vreau sa ma lasi pe mine sa stau la margine,pentru ca asa vad mai bine cum se rasfrange lumina lunii pe cele patru ziduri. Uite vezi? Zabrelele alea ruginite sunt mai mari si mai intunecate acum....Boarfele alea aruncate par a fi monstri. Imi vine sa rad:)). Poate de fericire. Nu imi mai e frica de nimic,pentru ca sunt la tine in brate. Ia-ma in brate....sa nu pleci dupa ce adorm. Te rog. Stii ca ma sperii cand ma trezesc singura...                     Vreau o poveste cu zane,printi printese imparati regi boieri balauri spirite magi vrajitori si animale vorbitoare. Poate ca ar merge si un spiridus...sau mai multi. Vreau ca printesa sa fie plina de virtuti,ca si printul. Vreau sa aiba neaparat final fericit! Nu concep o poveste care sa se termine rau. Si daca o sa fie asa te voi da jos din pat. Si nu sti tu cat e pana jos....                     Vreau ca apoi sa te visez pe tine print, iar pe mine printesa. Si sa trecem prin toate aventurile pe care mi le-ai soptit. Cand ma trezesc nu vreau decat sa ma gasesc tot la tine in brate...si sa adorm la loc.

3 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

bun tta povestea asta e tipica tie..acuma nuj cui sa o atasez..imaginii vechi sau imaginii noi?sau ..defapt imaginile reprezinta altceva..te-ai prins tu..
totusi inca nu ti-a trecut.

Romina spunea...

imaginii noi:))



mi-a trecut:))

Anonim spunea...

:)) noi....noi...aaa adica nu sunt vechi ..huuu ma tot gandeam la noi.... adik la nou nu la vechi :))))))))))))))))) cred ca dupa ce am citit postu asta cu o poveste tipica..mi a mai trecut durerea de cap...da aia de care vb la postu precedent... nu stiu de ce am impresia ca o sa citesc muuuult in nptea asta ..;)) =))))))