6 mai 2009

Algun dia.

         Nu am fost si nici nu cred ca voi fi vreodata o mare adepta a versurilor...sau mai bine zis a melodiilor pline de versuri. Aici(ca sa fiu mai exacta)bat un apropo legat de opinia Andrei,dar si a fratelui ei,conform careia melodiile fara versuri sunt tampite(recunosc ca nu mai tin minte exprimarea exact). Eu sunt de parere ca muzica nu inseamna cuvinte dar sunet. Acel sunet trebuie sa fie capabil sa iti transmita o anumita stare. De prea multe ori versurile trantite de catre diversi ,,artisti,, se potrivesc ca nuca in perete cu linia melodica a sarmanului cantec.

         Conform studiilor,chiar si vacile dau mai mult lapte daca asculta muzica de opera. Daca asculta in schimb muzica rock sau disco lactatia lor....scade. Se stie ca muzica face bine la sanatate(psihica)...si cred ca este evident ca deja am inceput(in mod tragic)sa scriu si eu un post despre muzica. Am observat ca mai toti copiii canta...eu imi aduc aminte de mine cel putin....desi nu voiam sa fac o cariera in muzica(culmea!)cantam...mult! Ce e si mai dubios este faptul ca...nu foloseam cuvinte...adica...foloseam silabe...ieseau....nu stiu ce erau de fapt. Poate ca doar niste cuvinte necunoscute mintii umane...Oricum...eu cantam! Si eram foarte furioasa ca fratemiu(simpaticu') imi spunea sa tac draq din gura:)). Aceasta...inclinatie a mea...nu facea decat sa fie una dintre multele aptitudini vazute de bunicul meu...si de nimeni altcineva(eu aveam si talent la desen...eram vorbitoare de engleza si de spaniola desi inca nu stiam sa citesc...eram....fata lui tataie:-j)

      Of...ma rog...iar am ajuns la acest subiect desi chiar nu aveam de gand.

        Aveam de gand sa pun aici niste versuri. Am gasit si varianta lor in romana,dar erau prea...siropoase. Sunt...foarte frumoase....cel putin mie imi plac...imi mai plac si alte versuri...poate ca intr-o buna zi le voi posta pe toate.....Este o melodie de la Rbd...si nu...nu am si nici nu am avut vreodata curea cu Rbd...am fost la ambele concerte desi le incurcam numele tipilor din trupa(christopher si christhian seamana!)...Si NU. nu ascult numai asa ceva...de fapt...melodia asta si cu inca una...sunt singurele lor melodii pe care le mai ascult. Cealalta este Salvame....Daca ati citit pana aici...va rog sa cititi si versurile...sunt chiar...(ma repet)frumoase...

Encontrarme en tu mirada y sentirme enamorada. Era menos fragil junto a ti Pero todo era mentira, te marchaste de mi vida Y me perdi, y me perdi Si revivo tu recuerdo Me hace daños se te pienso Estoy triste, pero estoy de pie Aunque me ya o has olvidado Se que tarde o mas temprano, pasa a entender Cuanto te ame Algun dia sin pernsarlo Te vas a extrañar despacio Algun dia en la mañana, sentiras q te hago falta En tu interior, pasa a sentir amor Nadie sabe lo que tiene, hasta que al final lo pierde Y cada vez que vuelvo a verte No, lo miedo aún me duele Pero sé que un dia estaré bien Aunque me ya has olvidado Se que tarde o mas temprano, pasa a entender Cuanto te ame Algun dia sin pernsarlo Te vas a extrañar despacio Algun dia en la mañana, sentiras q te hago falta En tu interior, pasa a sentir amor Nadie sabe lo que tiene, hasta que al final lo pïerde 

3 comentarii:

Unknown spunea...

oare daca li se pune la vaci manele?:)))..

intradevar faine versurile....;))

Andra Irena spunea...

intr-adevar melodia este una din preferatele mele...si eu stiu cum e sa asculti si rbd:)) asa ca stai chill...:))

Romina spunea...

nu aveam de gand sa ma impacientez:))