6 iul. 2010

idiotii

-ii vezi?
-nu.
-uite-te mai bine!
-nu.
-ce nu?tu chiar nu ii vezi?
-nu.
-esti idiot.altceva nu stii sa spui?
-nu
-cum nu?
-nu
-hai termina.ce te-a apucat.ii vezi sau nu?
-nu.
-dar sunt peste tot!
-nu!
-tu esti chior!oriunde te-ai uita,tot ai sa ii vezi.
-NU.
-chiar si daca privesti in gol,ai sa vezi umbra lor alba...lasata in aer...
-nu
-iar aerul e racorit de zborul lor...
-nu.
-absolut fantastic,altceva nu mai poti spune?
-nu.:))
-mai si razi?!?!de ce razi?!?!
-nu.
-ce nu?
-nu.....am sa iti spun de ce rad.nu.
-ai vorbit!!!!!
-nu.ti s-a parut. de fapt nu am vorbit.singurul lucru adevarat de aici este ca TU esti un idiot,nu eu.iar EI nu exista,existau doar cei din mana ta,pe care mi i-ai aratat initial,iar ei s-au topit,iar eu nu mai aveam ce sa mai vad idiotule!aia nu sunt fulgi,doar aia din mana ta erau,pentru ca erau in mana ta intelegi?nu cred ca intelegi,nici nu am pretentia asta,din moment ce tu nu stiai ca EI nu erau de zapada,dar erau de gaina,sau mai bine de gasca,sau puf de lebada?in fine,erau daia care ies din perna si te inteapa,dar mai apoi cand ies de tot plutesc in aer(asta e cel mai important,ca plutesc foarte mult timp in aer,sunt aproape imponderabili daca ai auzit!) pana cand intr-un final glorios ajung in punga aspiratorului.n-ai ce sa intelegi tu,din moment ce ii confunzi,si ai fi in stare sa scoti toti fulgii din toate pernele din palat ca sa imi arati cati de multi sunt,exista,si tot n-ai intelege,pentru absolut nimic in lume,ca EI nu traiesc in perne!idiotule!sa nu ma mai faci niciodata asa!ai inteles?astia nu-s fulgi!si nici aia nu sunt!si nici NU vor fi vreodata!si nici nu ai cum sa ii vezi pe aia pe care mi-i arati tu!tu ii vezi doar pe astia care nu sunt fulgi,iar aia din perne sunt imitatii!asa sa stii!
-roskolnikov....iar delirezi....
-ba nu!
Iar Roskolnikov se apleca deasupra balustradei,privi curtea palatului albita,ridica un picior peste,apoi pe celalalt,se mai uita un pic pe cerul plumburiu din care cadea zapada,inspira aerul inghetat si sprijinindu-se in maini,isi facu un mic avant,dupa care isi dadu drumul in gol.
In culmea savurarii caderii,este smucit.Razumihin il prinsese de pantaloni.
-IDIOTULE!

Un comentariu:

Hubba Bubba spunea...

dostoievski...vad ca ti place. Trebuie sa mai vb de carti si autori ca nu am mai facut o de mult. crima si pedeapsa...si stiu de la laura care a citit cartea...eu personal nu am citit o dar am citit altele precum umiliti si obiditi sau idiotul....ca tot apare acolo IDIOTULE:)))