2 ian. 2009

CEL MAI AMUZANT POST EVER!!!

        Ei bine:))am inceput:)).si trebuie sa termin:))regret ca nu este postul despre copilarie asa cum voiam....dar....trebuie sa iti povestesc!:))e ceva tareeee amuzant=)))daaaaa=))serios=))chiar este foarte amuzant!!!!=))sunt convinsa ca asa ti se va parea si tie!!!!=))nu ma intrerupe te rog!!!sunt sigura ca esti foarte curios sa vezi CE mi se poate parea mie amuzant!!!eu sunt tanti lamaie!!!uite ce mi se pare mie amuzant!!!!           Este chiar povestea mea....da....eu am trait asta...cum vrei sa povestesc?la persoana intai sau la a treia?=))mai are vreo importanta?:)important este ca te voi face sa razi da....pentru ca este tare amuzant!!!ai rabdare mai...sa imi fac si eu curaj!!!!doar este ceva amuzant!!!ceva amuzant pentru o persoana careia I se spune ca nu are simtul umorului trebuie sa fie ceva fabulos de amuzant!!!!DA!!!!=))imi pare rau ca nu poti sa ma vezi=))cum rad eu acum gandindu-ma=))ESTE FOARTE AMUZANT=))si daca eu spun asta...nu ai voie sa ma contrazici!dar cred ca stiai deja asta:))             Era o zi destul de friguroasa de noiembrie....mai precis 24 noiembrie....aveam...cat aveam mai:))eram micuta:))de parca nu as sti atat de bine ca aveam 7 ani!si urma sa fac 8....in mai putin de o luna!!!way uite mie deja mi-au dat 2 lacrimi de ras:)). Din pacate eu nu mai tin minte daca venisem de la scoala sau nu....ERAM MICA!!!iarta-ma ca nu mai stiu!!!badaaa:))uite!!!!!mi-am adus aminte!!!!era o zi de vineri!!!!!!!da....urma weekendul.....trebuia sa merg la tara cu parintii si cu tataie care era in spital...dar nu era nimic grav.il adusesem doar pt un control...de fapt medicamentele de psoriazis nu prea mai aveau efect...ficatul lui incepea sa cedeze.....off doamne...pe mine m-au podidit lacrimile de cat de amuzant e....:))razi!!!!e amuzant!!!!             Stateam in fotoliu ca de obicei,in sufragerie....off doamne....uite ceva ce chiar nu mai stiu...doar banuiesc ca aveam un trening fuchsia...dar nu mai stiu cu ce eram imbracata exact...da...nu stiu:)). Hai iarta-ma ca am uitat!!!am tinut minte restul perfect!!!tot restul detaliilor e intact!!!!uite=))eu parca nu mai am aer de atata ras:))ia si tu un servetel daca vrei=))EU NU MAI POT DE RAS=))             De cand eram mica stateam in fotoliu cu picioarele ridicate,si cu capul sprijinit de un brat al fotoliului.si acum am aceleasi fotolii:)).si tataie a stat in fotoliul ala:))serios:))si totusi eu stateam mai mult la el in brate pe canapea:)).off:))m-a luat durerea de cap de la atata ras:))          Ma uitam pe cartoon network:))da!!!!pe atunci aveam televizor de la grundig,televizorul ala negru. Aveam si telecomanda pe care eu o scapam in permanenta,asa ca statea cu un elastic ca sa nu ii mai cada bateriile:)).cand eram mica eram mai neindemanatica ce sa ii faci:)).lasa-ma sa cred ca acum nu mai sunt asa...m-am mai schimbat...ce pacat....          Erau desenele mele preferate,tom si jerry:))=))tata deabia venise de la serviciu,cred ca era ceasul cam 1...sau chiar mai devreme......mamaie era cu mami in bucatarie....:)). Tati s-a dus acolo ,dupa ce a lasat geanta pe cuier.....am auzit-o pe mamaie spunand ,,way,,si unele exclamatii asemanatoare,dar nu mi s-a parut nimic dubios in asta. Suna mobilul lui tati. El raspunde ,,nu mai sunt mai la serviciu,da....am plecat..da...imi pare rau cu alta ocazie te ajut ca a murit tata,si iti dai si tu seama,am plecat.,,hai razi!!!!E AMUZANT=)))))          ,,Eh...tata si minciunile lui ca sa scape de la serviciu,,asta am zis prima data. Asta a fost primul meu gand....pana cand ,,dar daca e adevarat?nu nu se poate...tataie e bine la spital....da!!tati mai spune una alta colegilor asa...DAAAA!!!tataie e bine!!!atunci nu mai fi proasta si nu mai plange romina ca nu ai de ce!!!iaute ce proasta esti de plangi!!lasa ca o sa ma opresc cand o sa vina si o sa imi spuna ca nu s-a intamplat nimic!asa sa faci!!!uite-l pe jerry!!!da....,,=))de cand eram mica vorbeam singura=))si plangeam aproape din orice....eram ....nu conteaza:))alt post o sa fie asta:))          Vine tata dinspre bucatarie,pe hol,spre sufragerie.,,ce-ai patit ingerasule? De ce plangi?,, voiam sa spun atat de multe...dar nu am mai putut decat sa bajbai...,,UNDE E TATAIE?CE A PATIT TATAIE?,, eram mica....si m-am ridicat in picioare pe fotoliu....si tati m-a luat in brate....si nu a zis nimic....si atunci am inceput sa plang in hohote,asa cum rad eu acum in hohote!!!hai razi si tu cu mine!!!ce stai asa?!?!!!!stiu ca apoi a venit mamaie sa ma preia.si m-a dus in dormitor...imi tot zicea de mosorul care se termina,si de lumanarea care se stinge,exact ca viata omului....,,NU MAI PLANGE!!NU MAI PLANGE!!!!,,doar ca nu aveau cu cine sa vorbeasca=))=))parca eram tampita=))nu intelegeam ce mi se spunea=))mami baga rufele in masina de spalat....,,of da nu se mai opreste odata....,,. Nu mai stiu cum m-am oprit....stiu ca eram uimita,socata,trecusem de mult de surprindere...de faptul ca ei....ei ....nu plangeau asa ca mine.cum puteau sa accepte ceea ce se intamplase asa de usor?!?!CUM!!!!!!!!ce fel de oameni erau?!mamaie incepuse sa planga pt ca ma vazuse pe mine cum plangeam....mosorelul....,,uite mamaie nu mai plange!fiecare om are un mosorel....si cand mosorelul se termina omul se duce....intelegi?ca o lumanare care arde ce arde si dupaia se stinge...,asa e viata omului.nu mai plange!uite-te la mamaia!nu mai plange!,,si acum eu te intreb pe tine:))NU E ASA CA E AMUZANT?:))          Pe seara...ma dadeam in balansoar in sufragerie...si apar scumpii mei frati:))bianca si mihai:>:>=))mihai in fotoliu,bianca pe canapea.amandoi foarte relaxati,dau drumul la televizor.pe un canal de muzica.bianca avea telecomanda.mi se pare ca au inceput sa vorbeasca chiar despre ceea ce vedeau la televizor...dupa ce i-am fixat cu privirea cateva momente:))nu am mai suportat si i-am intrebat ,,eu nu inteleg cum puteti sa va uitati la televizor cand...cand...voi stiti ce s-a intamplat?,, ,,da si ce ai vrea sa facem romina?,,asta a intrebat mihai ,,da normal ca stiam:))tu ai fost ultima care a aflat,si sa stii ca am plans si eu cand mi-au spus.,, ,,dar parca nu e bine sa te uiti asa,,i-a raspuns mihai biancai....nu mai stiu mai departe ce am facut in ziua aia...mi se pare ca pana la urma mi-au mai zis ei ceva si am inceput sa plang...si am plecat din sufragerie...         Apoi....in loc sa mergem sa taiem porcul...am mers sa il ingropam pe tataie!!!!!=))))))da!!!!!3 metri sub pamant!!!!!!!nu avea nici 80 de ani!!!!de ce sa fie acolo?!?!!!!vrei sa iti spun?:))chiar vrei?pt ca doctorita i-a administrat un medicement nou aparut pe piata la vremea respectiva,un medicament ce nu il mai testase pe pacientii ei!!!da!!!!si organismul lui tataie a cedat!medicamentul ala era prea puternic!!!          Tati fusese la el joi seara:))chiar vineri trebuia sa il ia din spital ca sa mergem cu totii la tara...sa...mergem...la ghirdoveni,la casa unde se nascuse tataie si unde traise,unde isi avea aproape toata viata. Cand am ajuns acolo,mamaia care fusese sotia lui,cea cu care ma crescusera pe mine pana la 4 ani era rosie de plans pe pat...unele femei incercau sa o potoleasca,apoi toata lumea,,hai ca a venit fisu.gata nu mai plange ca uite ti-au venit copiii!!,,cineva a plans mai mult ca mine,si cand am ajuns acolo,lumea se intreba de ce nu plang.nu mai plangeam:)).,,nu iti pare si tie rau?,,asta m-a intrebat mamaie cand am ajuns la ea la pat,asta dupa ce femeile care faceau mancarea pt pomana ma mai intrebasera ,,ai plans si tu?cat te-a iubit saracul...,,.nu mai stiu cine,cred ca mami a zis ca am plans mult,si ca sa nu ma mai intrebe ca deabia ma potolisera vineri...,,. Am vazut de unde eram...masa cu sicriul de pe antreu....aia se poate numi deci...ultima oara cand l-am vazut pe tataie?nu....pt ca nu m-au lasat sa il vad.... lumea nu era prea trista,nici nu mai tin prea multe minte din curte,decat ca era o vreme urata....si ca am fost in masina cu finul meu,mama matusa si bunica lui,toate rude cu mine.bunica ii spunea incontinuu,,daca ar stii raducule nenicu ca ai fost tu si aici....,,a spus asta de atatea ori ca deja ma enerva...apoi eu am fost lasata in masina cu cele doua verisoare ale mele,mama si matusa lui raducu.stiu ca nu te intereseaza,dar....daca vreodata....patesc ceva si imi pierd memoria?amintirile astea nu vreau sa le uit vreodata....sunt prea amuzante ca sa le uit=)),,vreau si eu sa merg sa il vad pe tataie,, ,,vrei sa mergi sa il vezi?,, ,,da vreau!,, ,,mai bebe mai!mama ta a zis sa nu il vezi!,tu vrei sa il vezi?,, ,,da vreau si eu sa il mai vad!...,, ,,bebe!hai sa ne intelegem!ne-a lasat pe noi aici cu tine ca sa nu il vezi,pt ca dupaia ti se face frica!asa a zis MAMA TA!intelegi?mama ta a zis asta,,          Si asa...totul s-a sfarsit:))ei bine nu chiar totul:)).dar oricum:)).apoi au urmat rugaciunile:))apoi incercam sa vorbesc cu tataie in gand,,hai tataie,aratami-te doar mie!promit sa nu ma sperii!nu le spun nimic daca nu vrei!sa te vad numai eu un pic!,,:))nu stiu daca din pacate sau din fericire tataie nu mi s-a aratat niciodata:)).am mai avut un vis ciudat,la scurt timp de la moartea lui,in care murea bunica,sotia lui,si el traia..cand m-am trezit nu stiam care dintre ei murise cu adevarat:))..la o saptamana a venit verisoara mea denisa cu tatal ei pe la noi. Atunci mi s-a pus cea mai stupida intrebare din cei 16 ani de viata ai mei,,SI AI PLANS?,,-de catre verisoara mea mai mica cu un an decat mine.tati si cu nea vasile:))caci asa il chema pe tatal ei,ascultau ce vorbeam noi. Eu nu am putut atunci sa raspund la intrebarea aia. Ma simteam prinsa intre pereti.si am inceput sa ma uit in jos...,,mai deni mai nu se intreaba asa ceva....,, ,,las-o mai vasile ca e mica,,.dar doamne cat de mult am putut sa o urasc in momentul ala pt acea intrebare:))acum ma inteleg foarte bine cu ea:)).               Ce ar mai fi de spus?sper ca ai ras mult:))da!!!!serios:))=))si sper sa poti sa razi si mai mult atunci cand vei avea asta in cap non stop:))cand ai asemnea probleme psihologice:))si cand se mai aduna si atatea alte tampenii:)). Nu ma lua prea tare in seama:))sunt bine:))poate e chiar acum langa mine,si eu nu pot sa il vad:))poate ca el chiar acum imi sopteste in ureche,,nu mai plange fata lui tataie ca te faci fata urata,,dar poate ca eu nu il pot auzi din cauza castilor....castile cu melodia ploii...aaaaa:))si...da...trebuie sa il dedic cuiva....                                                     Tuturor celor care GLUMESC

Un comentariu:

Andra Irena spunea...

deci in momentu asta nu cred ca exista persoana mai sadica ca tine..cum dracu ma romina...ca ma faci sa vorbesc urat..cum dracu sa glumesti cu asta...ok.. ma calmez...tu suferi...nu eu...dar nici macar nu e vorba de mine si plang...mai omuleeeeeeeee...nu mai scrie chestii de astea ca mor aici in fata calculatorului...esti mult prea sadica..