19 oct. 2008

cateva chestii care nu imi plac=))

Chestii care nu imi plac=)) -caldura in exces,dasta anotimpul meu preferat e primavara -minciuna care rasflufa,asta e o arta...nu trebuie ponegrita de cei care nu se pricep -mirosul care ramane dupa ce fumezi -vorbitul prea tare -noroiul -mizeria -oamenii saraci....pe care ii vad pe strada si imi dau o stare de kkt..pt k stiu k si eu as putea sa ajung asa -sa ma murdaresc pe maini de mankre sau de orice altceva... -cafeaua -aurul purtat in exces(si asta vad din ce in ce mai des) -persoanele q caracter slab...le urasc dea dreptul!!!nu merita sa existe!!! -pers care fac supozitii asupra lucrurilor pe care nu le pot intelege -nu imi plac persoanele care ma contrazic...de cele mai multe ori acelea nu sunt in stare sa dea o argumentare pt punctul lor de vedere -parasutele...de toate varstele si de toate tipurile....de la cele care vin k pe autostrada la scoala pana la cele de 60 de ani imbrakte in roz bombon -manelele-nu mai comentez prea mult aici...sunt anti... -sucurile cu acid -camioanele(tirurile),tractoarele,ambulantele si masinile de pompieri...pur si simplu imi e frik de ele...cand eram mik incepeam sa plang dak trecea un camion pe langa mine... -parul vopsit prost....sau ala oxigenat!!! -combinatia rosu-verde -unghiile fetelor trendy care sunt plesnite si cojite la margini...pt k lea pus mamik sa spele vasele inainte sa le dea bani sa mearga la shopping in mall -porcii...la propriu....bine si la figurat:)) -dresurile rupte,sau cele care se rup usor -persoanele wanna be.... -curelele,gentile sau chiar hainele aurii sau argintii -rozul la baieti!!!cat de gay sa fii???:O:O -mirosurile urate(cui naibii ii plac?) -soarele care te orbeste -fanii disperati,capabili sa isi dea viata pt idolii lor -genul gipsy...atat in vorbire cat si in vestimentatie,comportament...obiceiuri... -muzik populara si lautareask -temele.... -datoriile...de oricare ar fi ele...poate si obligatiile -ciorapii plasa....rosul si rozul in exces -injuraturile spuse prea des fara motiv...care ajung ticuri verbale -suvitele bolnde pe par brunet sau invers -ideea ,,gusturile nu se discuta,,important este sa fie acceptate,orqm vor fi comentate,fie k vrei fie k nu -pers care vor sa fie interesante si ajung penibile,desi ma bucur k exista..deabia mai am si eu dc sa ma amuz -nerabdarea si dezinteresul -dependenta fizik si mentala fata de alte persoane -incaltamintea q bot ascutit -betivii si dependentii de droguri -pers care vad ceva diferit fata de ceea ce au ei si adauga la categoria ,,ciudat,, -NEBUNOO-sau esti nebun/a-pur si simplu urasc aceasta expresie -palmele la fata... -hainele care gadila(cel mai adesea din lana)si alea din plastic -pers mici de inaltime si grasute-au adesea un caracter mult prea tupeist(exista si cateva exceptii-necunoscute ink) -papucii de cauciuc -iubirea in stil versace=))))))))))sau qm mai era=))desigur...armani=))nu stiu qm am putut sa uit -pers care pun intrebari ale caror raspunsui lear putea afla singuri,fara prea multa bataie de cap -vinilinul -desertul,mirajele -snobismul=)) -nestea de lamaie -praful -serpii,soparlele si broastele -mancarea de gutui si multe altele(de mankre) -fotbalistii-sunt in propotie de 98% inculti(incepand q cavalerul luminii) -parul de animale(lasat pe haine si canapele) -curentul emo -intrecerile gen sexy top de pe net -sa scriu cu creionul -calciul pe pereti si calorifele vechi -rugina -carpetele si covoarele,perdelele alea albe... -musamaua..si fetele de masa -pungile -rutina -cioburile,lucrurile reparate si apoi fragile -hainele dragute asortate k naiba...sau neasortate mai bine zis -statul in spate in masina -sa mi se adresezi cuvantul ,,taci,, sau ,,fah,, -gelul de par -aglomeratia -massurile -indoielile -pozele faqte in oglinda,narcisistii,sau fotografierea anumitor parti ale corpului -cuvintele gen:draga,printeso,ingeras,gagiko,papusa...COCALARULEEE!!! -absentele nemotivate -indiscretia si lipsa diplomatiei -pers mofturoase-nuti convine ceva...schimbal sau acceptal -cimentul prospat turnat -prizele-sunt inestetice -toaletele publice-scarbos -bautul din aceeasi sticla cate 20 de pers -scrisul de mess q atatea litere modifikte de nu se mai intelege nimik -predicile despre comportamentul (meu)defectuos -urletele cauzate de un gandac-eu ii tin in mana=)) -cuvantul ,,plictiseala,, -pers care nu stiu sa aprecieze singuratea sau o clipa de liniste -pozele atat de editate k pers aia pare q totul alta -graba si lenea -sa imi zboare pasarile pe deasupra capului -comentatoarele radio fete -facutul ordinii(mult mai simplu sa faci dezordine) -pers balbaite -asteptarea la cozi -vorbitul q precipitatii -glumele baietilor[proaste in proportie de 99,(9)%] -comportamentul de cartier -excesele -ardeii,maslinele,ceapa -perversii de pe mess care vor web...si iti arata organele lor la web...=)) -vorbele de umplutura,arunkte in aer -lipsa entuziasmului si veselia in masuri mari -dezorganizarea -ideile absurde -simtul proprietatii mult prea dezvoltat -etichetele puse dupa genul de muzik ascultat -paietele -naivitatea si abuzul acesteia -optimismul dus pana devine fantastic -nu mai imi vin in minte:))dak mai apare ceva modific=))

3 comentarii:

Andra Irena spunea...

marfa:)

THE BEST DAMN THING spunea...

Ce nu-mi place poza...M-am si oprit ingrozita la ea:)))

Anonim spunea...

wow....fara cuvinte...e prima data cand il citesc ...si am ramas...am scris un comentariu cu multe din alea care m au surprins..dar prea lung ..oricum o sa pun cateva din ele
(alea mai normale)
-pers care fac supozitii asupra lucrurilor pe care nu le pot intelege
-nu imi plac persoanele care ma contrazic...de cele mai multe ori acelea nu sunt in stare sa dea o argumentare pt punctul lor de vedere (asta nu imi place nici mie ..eu cred ca am avut mereu argumente dar nu am inteles niciodata argumentu "e parerea mea " fara sa spui de unde vine si cand incerc sa argumentez eu asa si incerc sa spun de unde vine sa mi se raspunda ca exagerez cu surssa mea de inspiratie pt argumentele mele stii u care este)
sucurile cu acid (aha o cola mare de la mc...:))))) )
soarele care te orbeste (...aici sunt uimit)
-dependenta fizik si mentala fata de alte persoane (tu vorbesti ???)
-pers care pun intrebari ale caror raspunsui lear putea afla singuri,fara prea multa bataie de cap (asta fac eu ...destul de des..si am un motiv personal..dar sigur argumentu meu nu conteaza)
-gelul de par ( nu il folosesc..da nu stiu ce te deranjeaza la el ???)
-aglomeratia (nici mie mai ales in magazine :)))) )
-indoielile
-absentele nemotivate (nici mie)
-bautul din aceeasi sticla cate 20 de pers (wow!!! credeam ca sunt unu din singurii)